کشتی نباید به بی‌حرمتی آلوده شود

  • ورزشی
  • جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰
    کد خبر :560950

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد برخی بی‌حرمتی‌ها در فضای مجازی بودیم که این روند باید در کشتی پایان یابد.

هادی حبیبی در گفتگو با مهر با بیان اینکه نباید اجازه بی حرمتی و اهانت در عرصه کشتی به کسی داده شود، اظهار داشت: با کمال تأسف در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که برخی از اهالی کشتی با بی احترامی و توهین مواجه شدند که این مساله به واقع نگران کننده و مخرب است.

وی تصریح کرد: کشتی در حال طی مسیر خود است تا بتواند در المپیک به نتیجه نهایی دست یابد، اما بلاتکلیفی در بحث انتخابات رئیس فدراسیون باعث شده تا شاهد چنین حواشی و اتفاقات نگران کننده ای از برخی اهالی کشتی باشیم. امیدوارم این روند با انتخاب رئیس جدید پایان یابد چراکه در نهایت دود این اختلافات به چشم کشتی خواهد رفت.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص برگزاری رقابتهای انتخابی نیز گفت: طبق نظر کادر فنی مقرر شد تا رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی در ۵ وزن در روز ۷ تیرماه برگزار شود. طبیعتاً نفرات برتر همچنان مد نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت تا در نهایت با توجه به عملکرد درون اردویی و حضور در دو تورنمنت پیش رو، بتوانند در ترکیب تیم ملی قرار گیرند. ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی هم روز ۱۶ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

حبیبی در پایان افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد از ۸ ماه قبل برنامه‌های خود را آغاز کرده و نگاه جدی به میادین پیش رو دارد. اردوهای ما همچنان با نظم و انضباط در حال برگزاری است و فعلاً همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود تا به امید خدا بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به نتیجه قابل قبول دست یابیم.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان روز ۷ تیرماه در ۵ وزن برگزار می‌شود که وزن کشی این رقابت‌ها ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح روز مسابقات و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد. از نفرات شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز تست دوپینگ به عمل خواهد آمد و اگر کشتی‌گیری در خلال برگزاری از شرکت در این مسابقات انصراف دهد به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.

اسامی نفرات شرکت کننده در این رقابتها به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: پیمان بیابانی (تهران) امیرمحمد یزدانی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان) ایمان صادقی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) رضا افضلی (کرمانشاه) محمد نخودی (مازندران) سید احمد محمدی (مازندران) حامد رشیدی (اصفهان)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران)

۹۷ کیلوگرم: رضا یزدانی – حامد طالبی زرین کمر (مازندران) علیرضا گودرزی (سیستان و بلوچستان) علی شعبانی (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی) کمیل قاسمی (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه)

رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید