تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان

  • سیاسی
  • جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶
    کد خبر :560901

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما به دنبال آن هستیم که طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی را پیگیری کنیم.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر، با انتقاد از نحوه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: انتظار داشتیم قانون منع به کارگیری بازنشستگان به طور کامل و دقیق اجرایی شود اما متأسفانه بسیاری از دستگاه‌های دولتی این قانون را اجرا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بازنشسته به انحای مختلف سعی می‌کنند که قانون را دور بزنند تا در سمت خود باقی بمانند و یا آنکه در بخش دیگری فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه برخی از بازنشستگان قراردادهای جدیدی را در محل خدمت خود منعقد کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید شدت عمل بیشتری به خرج دهند و مانع هر گونه پرداختی به افراد بازنشسته شوند، تصریح کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور باید با متخلفانی که این قانون را زیر پا می‌گذارند، برخورد جدی و قاطع کنند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی پیگیر اجرای دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم که طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در کلیه دستگاه‌ها را کلید بزنیم و به طور دقیق بررسی کنیم که کدام یک از دستگاه‌های دولتی این قانون را اجرا کرده و کدام یک از اجرای قانون تخطی کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید