مخالفت یوفا با ماموریت دبیرکل فیفا در کنفدراسیون فوتبال آفریقا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۰۷
    کد خبر :560685

اتحادیه فوتبال اروپا مخالفت صریح خود را با ماموریت ۶ ماهه فاطیما سامورا، دبیرکل فیفا در کنفدراسیون فوتبال آفریقا مخالفت کرد.

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) با انتشار بیانیه‌ای مشترک از توافق برای انتخاب فاطیما سامورا، به عنوان نماینده رسمی فیفا در کنفدراسیون فوتبال آفریقا جهت سامان دادن به شرایط کلی این نهاد در طول دوره 6 ماهه از روز اول ماه آگوست 2019 تا 31 ژانویه 2020 خبر دادند اتحادیه فوتبال اروپا با این انتخاب مخالفت کرد.

فاطیما سامورا وظیفه دارد تا در دوره 6 ماهه حسابرسی مالی فوری مربوط به اتهامات احمد احمد، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا مبنی بر فساد مالی، جعل اسناد و سوء استفاده از قدرت انجام دهد. سامورا در طول دوره این فعالیت‌ها سمت دبیرکل فیفا را همچنان در اختیار خواهد داشت، البته جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نامه‌ای به معاونان خود شامل روسای کنفدراسیون‌های فوتبال قاره‌ای درباره سمت جدید فاطیما سامورا ارسال کرده بود.

بر اساس این گزارش، الکساندر چفرین ساعت 2 بامداد امروز (پنجشنبه) نامه رئیس فیفا را دریافت کرد و ساعت 11 صبح در پاسخ به او نوشت: انتظار ندارم که درخواست شما در طول 90 دقیقه از سوی کارمندان فیفا در این مسئله مهم مورد بررسی قرار بگیرد. هرگز در تاریخ همکاری‌های ما دبیرکل فیفا برای کنترل مسائل کنفدراسیون دیگری اعزام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید