شیائومی نخستین گوشی هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد

    کد خبر :560352

در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، شیائومی احتمالا نخستین شرکتی خواهد بود که دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌کند.

در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، شیائومی به‌عنوان شرکتی که دستگاه‌هایی با قیمت مناسب تولید می‌کند، شناخته می‌شود. شیائومی می ۹، نخستین گوشی هوشمند جهان بود که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام معرفی شد.

اکنون براساس آخرین اخبار به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نخستین گوشی هوشمند صنعت موبایل را با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی و به بازار عرضه کند.

توسعه‌دهندگان XDA در کدهای مربوط‌به دوربین در ارتباط با رابط کاربری MIUI 10 متوجه این موضوع شدند. در کدهای اپلیکیشن دوربین به قابلیت تصویربرداری ۶۴ مگاپیکسلی اشاره شده و به‌نظر می‌رسد مربوط‌به دوربین گوشی هوشمند باشد. پیش‌تر گفته شده بود که گوشی‌های مجهزبه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه هستند. اوایل خردادماه، احتمال عرضه گلکسی A70s به‌عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مطرح شد. اخیرا سامسونگ حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد که به‌مراتب کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمندی همچون شیائومی می ۹ خواهد داشت.

انتظار می‌رود گوشی بعدی شیائومی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. چند روز پیش نیز در اخبار آمده بود که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره نخواهد برد. هنوز مشخص نیست کره‌ای‌ها چه زمانی قصد دارند دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به بازار عرضه کنند. همچنین هنوز اخبار موثقی در مورد تصمیم سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در مورد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی منتشر نشده است. اما به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ را با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی و به بازار عرضه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید