استقلال در آستانه حذف از آسیا و محرومیت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹
    کد خبر :559674

استقلال با سه شکایت داخلی جدی و یک پرونده خارجی سنگین دست به گریبان است. پرونده‌هایی که باعث شده بود مهدی تاج بی آنکه اسمی بیاورد بگوید این تیم در آستانه حذف از آسیاست.

اگرچه دیروز پلیس ناچار شد برای متفرق کردن هواداران خشمگین پرسپولیس وارد عمل شود و خیابان پیروزان به حالت امنیتی در بیاید ولی این تنها حال پرسپولیس نیست که این روزها بد است.

استقلال انگار شرایطی بدتر دارد. آبی‌ها که با پدیده ویرانگر بازیکنان اسمی بی قرارداد روبروست، از طرفی دیگر با جیبی خالی نمی‌تواند پز یک مدعی قهرمانی داشته باشد چون جذب مربی خارجی و دستیارانش برای شان ۷۰۰ هزار یورو هزینه داشته و با مالیات و سایر آپشن های شان تقریباً بخش عمده ای از درآمدهای شان هوا می‌شود. البته امسال اسپانسرشان هم دبه کرده و می‌گوید برند تبلیغاتی شان با این نتیجه نگرفتن‌ها دیگر آن رقم بیش از ۵۰ میلیاردی نمی‌رسد.

اصلاً به همین خاطر است که امسال این همه دعوا و خواهش از وزیر و جنجال به راه افتاد تا آبی‌ها پول شان را بگیرند.
در این شرایط اما استقلال برای فرار از فاجعه ۱۵ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

به گزارش مشرق،این ها تازه دسته گل مدیران قبلی هستند که برای تیم مدیریت جدید به ارث رسیده اند.
پژمان نوری برای ۴۵۰ میلیون تومان از قراردادی که به سال ۱۳۹۱ بر می‌گردد. او از آبی‌ها شکایت کرده و اگر پولش را ندهند چون پرونده به ای اف سی هم رفته غیر از کسر امتیاز در نهایت به حذف این تیم از آسیا می‌انجامد.

تلخ‌تر این است که امیر قلعه نویی مربی پیشین آبی‌ها دوباره از آنها شکایت کرده. او سال قبل دنبال پول‌هایش بود اما ندادند و حالا این بدهی منجر به حکم کسر امتیاز داخلی برای آبی‌ها شده است.
دیگر پرونده محکومیت داخلی جدی هم آندو تیموریان است. او دوبار پیشتر شکایتش از استقلال را به ای اف سی کشانده اما انگار هنوز چک‌هایش کامل پاس نشده و در کنار این ها هم ۳۵۰ هزار دلار پروپئیچ است که پرونده اش می‌شود رقمی چشمگیر در حدود ۴ میلیارد تومان.

پیش بینی مدیران استقلال برای حل و صاف کردن تمام بدهی‌های قبلی رقمی معادل ۱۵ میلیارد تومان است که اگر تا یک ماه آینده اقلاً این‌هایی که منجر به حکم شده را سرانجامی برایش نیابند هم دو بار ۶ امتیاز از آنها کم می‌شود و ممکن است لیگ را با ۱۲ امتیاز منفی شروع کنند و البته آسیا را همین پلی آفش را هم از دست بدهند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید