پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان

    کد خبر :559672

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پیشرفت عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان به مرز ۷۰ درصد رسید.

مهندس صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه تاکنون حدود ۳۲ هزار مترمربع از سطح رینگ اصلی پارک پردیسان با پخش حدود ۴۱۰۰ تن آسفالت مورد اجرای عملیات تراش و روکش قرار گرفته است، گفت: اتمام عملیات عمرانی در رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان، نیازمند تخصیص حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت دیگر است و پیش‌بینی می شود این عملیات تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل شود.

وی تراش و روکش بخشی از خیابان پژوهشکده محیط زیست به عنوان یکی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر ذکر و اظهارکرد: بیش از ۱۳۰۰ مترمربع از سطح این معبر با استفاده از ۱۸۰ تن آسفالت مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان، پس از اتمام عملیات بهسازی رینگ اصلی ادامه خواهد یافت و از این رو اجرای فعالیت‌هایی همچون ترمیم و اجرای روکش آسفالت در پارکینگ‌ها، ترمیم جدول‌ها و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و در نهایت تامین روشنایی معابر این بوستان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان به عنوان یک مسیر تندرستی جهت پیاده روی و دوچرخه سواری جمع کثیری از شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید