برگزاری دو نشست‌ خبری در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان

    کد خبر :55948

نشست‌های خبری همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» و جشنواره ملی «بانوی کرامت» همزمان در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

مهدی اسماعیلی، مدیر پژوهشی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا نشست‌های خبری همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» و جشنواره ملی «بانوی کرامت» به صورت همزمان در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان با حضور دست‌اندرکاران این دو برنامه برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات برگزاری همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» گفت: این همایش به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) و با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌­شود. این همایش بر آن است تا جامعه‌ دانشگاهی و فرهیخته‌ کشور را به یک گفتمان علمی و کاربردی رهنمون و دریچه‌ای نو به مسأله‌ عفاف و حجاب در جامعه باز کند.

اسماعیلی افزود: عموم جامعه دانشگاهیان و پژوهشگران می‌توانند آثار علمی و پژوهشی خود را با موضوعات پیشنهادی همایش شامل هشت محور الهیات و مبانی معرفتی، ارتباطات و رسانه­ ها، برنامه­‌ریزی و سیاست­گذاری، بهداشت و سلامت، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی، هنر و ادبیاتبرای دبیرخانه همایش ارسال کنند و آثار خود را در معرض ارزیابی و داوری شورای علمی و هیأت داوران قرار دهند.

وی درباره نحوه ثبت‌نام در این همایش گفت: علاقه‌مندان می­‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت همایش به آدرس http://elmiefaf.alzahra.ac.ir چکیده مقاله خود را تا تاریخ یکم شهریور ماه 1396 ارسال کنند و پس از دریافت پیغام پذیرش چکیده، اصل مقاله را تا قبل از 30 شهریور 1396 تحویل دبیرخانه دهند.

مدیر پژوهشی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور درباره جزئیات برگزاری نشست خبری این همایش گفت: نشست خبری همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور دکتر مهناز ملانظری مدیر همایش و رئیس دانشگاه الزهرا(س)، دکتر فتحیه فتاحی زاده، دبیر علمی همایش و خدیجه کریمی علویجه، دبیر اجرایی همایش در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

اسماعیلی درباره دومین جشنواره ملی «بانوی کرامت» گفت: این جشنواره به همت کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه کرامت، به منظور معرفی شخصیت و سیره بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان الگوی زن مسلمان و با میزبانی دانشگاه‌الزهرا(س) در حال برگزاری است. این جشنواره که آثار مخاطبان خود را در سه بخش علمی، ادبی و هنری دریافت می‌کند، مهلت ارسال آثار را تا 20 مرداد 96 تمدید کرده است. علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه و ثبتنام در سایت جشنواره به آدرسhttp://banouyekeramat.alzahra.ac.ir آثارخود را حداکثر تا پایان مدت تمدید شده ارسال کنند.

وی درباره برگزاری نشست خبری این جشنواره خاطرنشان کرد: نشست خبری این جشنواره نیز همزمان با نشست خبری همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان و با حضور جناب حجتالاسلام و المسلمین امیر ابراهیمزاده، مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه کرامت و دکتر مهناز ملانظری، دبیر دومین جشنواره ملی بانوی کرامت (رییس دانشگاه الزهرا سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید