با دستور دادستانی انجام شد؛

توقیف اکران «ماهمه باهم هستیم» در کرمان

    کد خبر :559059

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به لحاظ تبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینماییما همه با هم هستیم” در سراسر سینماهای استان کرمان صادر شد.

دادخدا سالاری” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش های اجتماعی در بین مردم استان در خصوص لهجه کرمانی بازیگری که در نقش فروشنده موادمخدر بازی می‌کرد و موجب اعتراضات شدید مردمی شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر شده است.

سالاری افزود: با عنایت به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکریز مقدم مبارزه با باندهای مواد مخدر وارداتی است با وجود فشار مضاعف قاچاقچیان مواد مخدر که عمدتا غیربومی استان کرمان هستند این استان به عنوان سنگری در جهت عدم توزیع مواد مخدر در داخل کشور عمل کرده و شایسته نیست این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان افزود: در این رابطه پرونده‌ حقوق عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده و با افرادی که احساسات و عواطف مردم استان کرمان را جریحه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید