واکنش شیرینی الف به حواشی فیلم جنجالی!

    کد خبر :558856

مدیر اجرایی شیرینی الف در واکنش به حواشی اخیر و فیلم منتشر شده نمایندگی شهر یاسوج ،ضمن انتقاد از سناریوی تخریبی و عجولانه درباره این مجموعه به رسانه ها اعلام کرد :بروز اشکال و اشتباه در عرصه های مختلف تولیدی در هر صنف امری اجتناب ناپذیر و بدیهی است، طبیعتا رعایت نکردن استاندارد ها در واحد های صنفی و تولیدی بایستی با تذکر و‌جرائم قانونی مشخص همراه باشد.
وی افزود: درباره مجموعه خوش نام در عرصه شیرینی کشور، به نام شیرینی الف با تندروی و عجولانه تصمیم گیری شد که نتیجه آن تنها خدشه دار شدن اعتبار چندین و چند ساله این مجموعه و انعکاس رسانه‌ای گسترده مبنی بر استفاده از الکل صنعتی در پخت شیرینی بود.

به عقیده علی گودرزی؛ بخت با این مجموعه چندان یار نبود و درست زمانی که تصمیم بر پایان کار شعبه یاسوج شیرینی الف گرفته شد، این شعبه با حضور بازرسین بنا بر تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد ممنوعه در پخت شیرینی پلمپ شد.

گودرزی گفت: شربت آلومینیوم ام جی کشف شده در این واحد تنها یک عدد بود، که جهت درمان معده درد یکی از کارکنان این مجموعه استفاده می‌شد همچنین باید گفت که امکان ندارد که الکل صنعتی را در شیرینی‌ها استفاده شود، چرا که الکل موجود در کارگاه شیرینی پزی این واحد، الکل 70 درصد بوده است که صرفاً برای نوشتن جملات بر روی کیک استفاده شده است، بیان اینکه الکل در محصولات تولیدی شیرینی الف وجود داشته، اجحاف بزرگی در حق این واحد صنفی بود و نباید در محتوای خبری از نام این برند یاد میشد، چراکه متاسفانه خبر بصورت گسترده فراگیر شد و امکان تکذیب و جلوگیری از آن برای ما نیز وجود نداشت.

به نظر مدیر اجرایی الف،فراگیر شدن این موضوع تنها با قصد از بین بردن خوش نامی این برند شیرینی بوده است چرا که که هیچ کس باور نخواهد کرد که در پخت شیرینی از الکل صنعتی استفاده شود، طبیعتا الکل صنعتی به راحتی سلامتی انسان را به خطر انداخته و حتی منجر به فوت خواهد شد. مسلم است که در این واحد برای رعایت نکات بهداشت محیطی جهت استرلیزه سازی بعضی از دستگاه ها که از جنس استیل استفاده شده است.

به گفته کودرزی، متاسفانه در حال حاضر برخی از افراد سوجو و منفعت طلب که توان رقابت با برندهای مختلف و معتبر کشور را ندارد، با ایجاد نفوذ و لابی گری فضای استان را طوری متشوش کرده اند که هیچ شرکتی حاضر به فعالیت در این استان نیست.

جای سوال دارد که چرا در سرکشی ها و بازدید های مکرر و بدون هماهنگی بازرسان و ماموران بهداشت، استاندارد تولید و سلامت و کیفیت محصولات این واحد صنفی مورد تأیید بود؟ همچنین کاملا عجیب است که همزمان با تصمیم مدیران شیرینی الف مبنی تعطیلی شعبه این مجموعه در شهر یاسوج یکباره با حضور بازرسین و ماموران بهداشت عدم رعایت نکات بهداشتی و تخلف استفاده از مواد ممنوعه در تولید محصول تایید و رسانه ای شده، و پس از آن شعبه این واحد صنفی پلمپ و اعتبار چندین ساله این برند خدشه دار می شود.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. Samaneh akhondi گفت:
    موافقم ۱

    اخه الکل که تو کیک بره تلخ میشه .اینو همه میدونن.چرا الکی میخاید خراب کنید .حالا مثلا نکه بقیه ی جاها بهداشتین؟؟والا ماکه راضی ایم .خیلیم اعتماد داریم

  2. محمد مهدى رضايت گفت:

    همانطور كه برند پديده شانديز را بخاطر مطامع سياسى،كم نظرى، و دلائل واهى با چند مصاحبه ساختگى و از صدا و سيما و در بوق و كرنا كردن ان با خاك يكسان كردند و انگ اختلاس و كلاهبردارى به كارافرين زدند و بيش از صدو سي هزار سهمامدار را بيچاره،و سي هزار شغل را نابود كردند.و هنوز هم دروغها و فريبشون ادامه دارد….
    ديدار همگى ما در قيامت تا حق را خداوندگار عالم به حقدار بدهد كه از اين ديگ ابى جوش نخواهد امد.دستگاه قضا كه بايد مدافع حق مظلوم باشد خود داغ بر زخم انها گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید