رونمایی از موبایل هواوی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

    کد خبر :558749

شرکت هواوی قصد دارد در ۲۱ ژوئن از موبایل های سری جدید خود رونمایی کند. یکی از این موبایل ها دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

شرکت هواوی روز جمعه از موبایل سری nova۵ رونمایی می‌کند. درهمین راستا اطلاعات جدیدی را از این دستگاه‌ها در حساب کاربری خود در Weiboمنتشر می‌کند.

آخرین اطلاعات به روز شده در حساب کاربری این شرکت نشان می‌دهد یکی از موبایل‌های این سری با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در تصاویر موجود نمایشگر دستگاه به جای یک سوراخ دارای یک بریدگی است.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در موبایل nova۵ Pro مجهز به ویژگی عکاسی در شب خواهد بود. این بدان معناست که دوربین جلوی دستگاه درشب نیز تصاویر واضحی ثبت می‌کند.

در حال حاضر می‌توان برای موبایل nova۵ Pro در چین پیش سفارش ثبت کرد. این دستگاه در دو نسخه برای داخل چین و بازار بین المللی عرضه می‌شود. نسخه داخلی این موبایل دارای ۸ گیگابایت RAM، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. همچنین یک نسخه دیگر از آن با ۸ گیگابایت RAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای مشتریان چینی عرضه می‌شود.

این دستگاه در رنگ‌های سبز، سیاه، بنفش و نارنجی به بازار می‌آید.

کارشناسان تخمین می‌زنند موبایل nova۵ Pro احتمالاً مجهز به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی فول اچ دی AMOLEDباشد. در این دستگاه از تراشه کایرین ۹۸۰ نیز استفاده می‌شود. در کنار این موارد یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری در آن نصب خواهدشد.

در پشت دستگاه نیز ۴ دوربین نصب می‌شود که شامل یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر ToF دو مگاپیکسلی است.

مدل nova۵i مجهز به نمایشگر فول اچ دی ۶.۴ اینچی است که سوراخی روی آن به چشم می‌خورد. باتری این دستگاه ۴ هزار میلی آمپری است و پردازشگری ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی دارد.

پشت دستگاه مجهز به ۴ دوربین ۲۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دستگاه نیز ۲۴ مگاپیکسل اعلام شده است. بنابراین به نظر می‌رسد تمام دستگاه‌های سری nova۵ دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید