ترامپ رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را به دلیل «سرفه» از دفترش بیرون کرد+فیلم

    کد خبر :558722

رئیس‌جمهور آمریکا در حین مصاحبه با شبکه «ای بی سی نیوز» از سرفه‌های رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به خشم آمد و او را از دفتر ریاست‌جمهوری بیرون کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یکی دیگر از اقدامات غیرمتعارف خود، «میک مولوانی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را به دلیل آنکه در حین مصاحبه وی با شبکه «ای بی سی نیوز» سرفه کرده بود، از اتاق خود بیرون کرد.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، ترامپ در حین مصاحبه خود با مجری شبکه «ای بی سی نیوز» از مولوانی خواست، دفتر ریاست‌جمهوری را ترک کند.

رئیس‌جمهور آمریکا به این دلیل رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید را از دفتر خود اخراج کرد که در حین آنکه ترامپ در حال پاسخ به سؤالاتی درباره مسائل مالی بود، شروع به سرفه کردن کرد و خشم ترامپ را برانگیخت.

ترامپ در واکنشی خشمگینانه خطاب به رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفت: «اگر می‌خواهی سرفه کنی، لطفاً اتاق را ترک کن».

بر اساس این گزارش، این لحظه پرتنش روز گذشته (یکشنبه) از شبکه «ای بی سی» پخش شد که در آن لحظه مجری شبکه از ترامپ در حال پرسیدن سوالاتی درباره تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و کاهش محبوبیت آمریکا در نظرسنجی‌ها بود.

در این بخش از مصاحبه، مجری شبکه ای بی سی نیوز همچنین از ترامپ در خصوص برنامه وی برای ساخت یک آسمان خراش در مسکو در مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 نیز سؤالاتی پرسید.

به گزارش فارس ،طبق این گزارش، ترامپ در حال پاسخ به سؤالاتی درباره بیانیه مالی خود بود که مولوانی که در دوربین دیده نمی‌شد، شروع به سرفه کرد که ناگهان رئیس‌جمهور آمریکا به خشم آمد و گفت: «و بگذارید یک تغییری ایجاد کنیم. او وسط پاسخ من سرفه می‌کند. من خوشم نمی‌آید، می‌دانی، من خوشم نمی‌آید».

سپس مجری برنامه تشخیص داد که فردی که سرفه می‌کند، رئیس‌ ستاد کارکنان یا همان مولوانی است که ترامپ با خشم به او گفت: «اگر می‌خواهی سرفه کنی، لطفا اتاق را ترک کن. نمی‌توانی این کار (سرفه کردن) را ادامه بدهی. نمی‌توانی سرفه کنی پسر، هی پسر».

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید