مصطفی حسین‌خانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی را از دست داد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
    کد خبر :558631

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصطفی حسین‌خانی به علت مصدومیت شدید نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تورج ملک‌محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و پزشک تیم‌های ملی کشتی با بیان این مطلب افزود: حسب درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی آسیب دیدگی مصطفی حسین خانی آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، جلسه کمیسیون پزشکی در این مورد با حضور متخصصان و فوق متخصصان پزشکی و این کشتی گیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی ها و معاینات بعمل آمده کمیسیون به این نتیجه رسید که مصطفی حسین خانی دچار پارگی رباط زانو و همچنین آسیب دیدگی شدید از ناحیه مینیسک است که این مورد منجر به قفل شدن پای ایشان نیز می شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن موارد فوق، در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد که حضور مصطفی حسین خانی در رقابت های انتخابی با سلامتی ایشان منافات داشته و از حضور در این مسابقات معاف هستند.

ملک‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه و ادامه درمان و همچینن عمل جراحی پا، با نظر مستقیم حسین خانی خواهد بود و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی نظارت بر روند درمانی و حمایت کامل از ایشان را دارد و امیدواریم که این کشتی گیر عنوان دار کشورمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به میادین بازگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید