گزینه ای مناسب برای خرید ویلا یا آپارتمان در شمال کشور

    کد خبر :558604

اگر قصد خرید ویلا یا آپارتمان در شمال کشور را دارید، توصیه می کنیم سری به سایت املاک موسوی بزنید چرا که پس از گشت و گذاری کوتاه در این سایت متوجه خواهید شد خرید ویلا در شمال کار چندان سختی هم نیست.
امروزه خرید و فروش ویلا در شمال کشور رونق فراوانی پیدا کرده، اکثر تهرانی ها در پایان هفته ها یا هر زمانی که هر تعطیلات چند روزه پیش رو باشند، کمر بندها را برای سیر و سفر در جنگل ها و مراتع زیبای شمال کشور یا در سواحل دریای خزر محکم می کنند تا به شمال سفر کنند.
متاسفانه در سال های اخیر نرخ اجاره آپارتمان، ویلا و حتی سویت های کوچک در شمال کشور به شدت افزایش یافته و به همین دلیل مسافران همیشگی جاده های شمالی کشور ترجیح می دهند، برای خود ویلا یا آپارتمان کوچکی در استان های شمالی کشور تهیه کنند تا سفر به شمال برایشان شیرین تر و خاطره انگیز تر باشد و اضطراب و نگرانی پیدا کردن آپارتمان یا ویلای لب ساحل در زمان های که اوج سفر به شمال است، را نداشته باشند.
در این بین افرادی که خواهان پیدا کردن ویلا برای خرید هستند، اکثرا در تهران یا شهرهای دیگر کشور سکونت دارند و رفت و آمد در روزهای اداری برای پیدا کردن یک آپارتمان یا ویلا با قیمت مناسب برای آنها مشکل است، بنابراین باید روش های دیگری بیابند تا بتوانند با توجه به بودجه خود، ویلای مورد نظر را در مناطق مختلف شمالی کشور جستجو و نهایتا انتخاب و خریداری کنند.

املاک موسوی که به طور اختصاصی در زمینه خرید و فروش ملک در شمال کشور فعالیت می کند، یکی از سایت های پربازدید است که توانسته کمک شایانی به جویندگان ویلا و آپارتمان در شمال کشور کند و آنها به راحتی و با جستجو در آرشیو این سایت می توانند گزینه مورد نظر برای خرید ویلا یا آپارتمان را بیابند و با توجه به تنوع قیمت ها و ویلاهای فروشی نسبت به انتخاب و خرید آن ملک اقدام کنند.

یکی از مناطقی که بازار خرید ویلا در آن حسابی داغ شده، منطقه چمستان است. این شهر دارای جنگل های بکر و دست نخورده و مناظر شگفت انگیز و جاذبه های تفریحی بسیار است. به طور قطع خرید ویلا در چمستان باید به واسطه آژانسی مجرب و حرفه ای انجام شود. مشاورین املاک موسوی گزینه مناسبی برای خرید و فروش ویلا در منطقه چمستان و اطراف آن هستند.همچنین به غیر از منطقه چمستان، برای خرید ویلا در نوشهر نیز می توانید با مشاورین املاک موسوی ارتباط بگیرید .

املاک موسوی بر روی اهداف مشتریان متمرکزاست این مجموعه زمان زیادی را صرف آن می کند تا با درک نیازها و سلیقه های مشتری بتواند بهترین مشاوران را در اختیار آنها قرار دهد.

مشتریان با هر بودجه ای می توانند ملک مورد نیاز خود را در این سایت بیابند و خریداری کنند، علاوه بر این امکان پیش خرید برخی واحدهای در حال ساخت نیز وجود دارد که راه حل ساده ای است تا افراد با پس اندازی که فعلا در اختیار دارند اقدام به خرید ملک کنند و باقی مبلغ ملک را به صورت اقساط پرداخت کنند.

معمولا پیش خرید گزینه مناسبی برای کارمندان و افرادی است که نقدینگی کمتری دراختیار دارند یا ترجیح می دهند ویلای نوساز داشته باشند و دوست دارند از صفر تا ۱۰۰ بر کار ساخت نظارت داشته باشند، در مراحل نازک کاری اعمال سلیقه شخصی کنند.

معمولا هزینه پیش خرید معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزانتر از نرخ روز واحد نوساز خریداری شده است و پول خرید ویلا کم کم و تدریجی پرداخت می شود و البته می توان در منطقه خاصی نیز به دنبال چنین موقعیت های بود.
املاک موسوی در سال 1385 با هدف ایجاد و توسعه آژانس های املاک مدرن و مبتنی بر استاندارد های بین المللی در ایران تاسیس شد.این گروه با 13 سال فعالیت درخشان در حوزه خرید و فروش با تمرکز بر مناطق شمالی کشور توانسته نیازهای بیشمار هموطنان را در ایران و سایر کشورها به بهترین نحو تامین نماید.

گروه مشاورین املاک موسوی با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و به پشتوانه وب سایت جامع، خدمات مشاوره ای را قبل و بعد از انجام معامله به مشتریان ارايه می کند تا با اطمینان خاطر و خیال آسوده، مناسب ترین سرمایه گذاری را انجام دهید. همچنین این گروه به پشتوانه فایلینگ قدرتمند خود همواره تلاش دارد بهترین گزینه ها رابا توجه به سلیقه و بودجه شما ارايه دهد، قیمت و سلامت ملک نیز از سوی کارشناسان تایید می شود.

تمامی فایل های ثبت شده در سایت از نظرقیمت کارشناسی شده اند و به هیچ وجه فایلی با قیمت غیرواقعی و تبلیغاتی در سایت تایید نمی شود.
املاک موسوی چهار شعبه اصلی در مناطق شمالی کشور دارد دفتر مرکزی این مجموعه در مازندران، چمستان، خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب تامین اجتماعی واقع شده و سه دفتر فرعی این شرکت در رویان، وازیوار، ۷۰۰ متر جلوتر از رستوران لوتکالوتوس، گروه مهندسین موسوی؛ شعبه سوم در نور ،روبه روی فروشگاه ایران کتان ، ساختمان نگین واقع شده و شعبه چهارم نیز در رویان، ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه رویان، جنب شهرک هایکاشن قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید