واکنش نماینده سوئیس به تامین داروی کودکان مبتلا به سرطان

    کد خبر :558511

نمایندگان سفارت سوئیس با دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از بیمارستان و مؤسسه خیریه محک بازدید کردند.

«اروین بولینگر» رئیس بخش روابط اقتصادی دوجانبه و نماینده شورای فدرال قراردادهای تجاری سفارت سوئیس به همراه سایر نمایندگان سفارت این کشور با هدف بازدید از بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان و بخش‌هایی از مؤسسه در محک حضور یافتند.

در ابتدای این بازدید جواد کرباسی‌زاده رئیس هیئت امنا محک ضمن خوشامدگویی به اعضای سفارت سوئیس، از آنها به دلیل دغدغه‌مندی نسبت به کودکان مبتلا به سرطان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس بخش روابط اقتصادی دوجانبه و نماینده شورای فدرال قراردادهای تجاری سفارت سوئیس نیز پس از آشنایی با دستاوردهای محک در طی ۲۸ سال فعالیت این مؤسسه گفت: محک بدون توجه به رنگ و نژاد کودکان مبتلا به سرطان، از آنها حمایت می‌کند. بی‌شک این موضوع قابل ستایش است.

بولینگر در ادامه ضمن اشاره به چالش تأمین دارو برای کودکان مبتلا به سرطان، افزود: امید است در آینده‌ای نه چندان دور با مرتفع کردن مشکلاتی که بر سر راه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان وجود دارد بتوانیم شاهد بهبودی هر چه بیشتر کودکان مبتلا به سرطان باشیم.

در پایان محک قدردان تمامی افراد و سازمان‌های ملی و بین‌المللی است که با عمل به مسئولیت اجتماعی خود این مؤسسه را در راستای تحقق مأموریتش که همانا حمایت از تمامی کودکان مبتلا به سرطان ایران است همراهی می‌کنند.

باور داریم با تداوم این همراهی است که می‌توانیم روزهای سخت درمان فرزندانمان را پشت سر گذاشته و خدمات درمانی و حمایتی را با بالاترین کیفیت، مطابق استانداردهای جهانی در اختیار آنها و خانواده‌هایشان قرار دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید