۱۳۵ مقاله به همایش ملی «شفای پایدار» ارسال شد

    کد خبر :55771

دبیر علمی دومین همایش ملی «شفای پایدار» با بیان اینکه ۱۳۵ مقاله به همایش ملی «شفای پایدار» ارسال شد، گفت: از بین این مقالات حدود ۸۰ مقاله پذیرش شد.

محمدهادی یدالله‌پور، دبیر علمی دومین همایش ملی «شفای پایدار» در گفت‌وگو با خبرنگاران پویا گفت: این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی بابل در تاریخ 19 و 20 مهرماه و با هدف تشویق محققین جهت توجه به موضوعات دینی در رشته پزشکی و سلامت همچنین گردآوری و درج مقالات پزشکی مرتبط با دین و به خصوص اسلام در همین دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: اسلام و سلامت روان، اسلام و تغذیه، اسلام و محیط زیست سالم، آموزه‌های اسلامی و سلامت (آسیب‌ها، چالش‌ها، فرصت‌ها)، جایگاه تعلیم و تربیت از منظر دین در نظام آموزش عالی سلامت، منشور حقوق بیمار در نظام سلامت و آموزه های دینی، اسلام و خانواده سالم از جمله عناوین این فراخوان بود و علاقه‌مندان توانستند آثار خود را تا تاریخ 30 خرداد به دبیرخانه ارسال کنند.

همایش ملی «شفای پایدار» با اشاره به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه همایش اظهار کرد: در مجموع تعداد 135 مقاله به دبیرخانه همایش ملی «شفای پایدار» ارسال شد که در بین اینها 80 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و تاکنون مرحله اولیه ارزیابی آثار انجام شده است.

یدالله‌پور درباره جزئیات برگزاری همایش گفت: در اختتامیه همایش ملی «شفای پایدار» مانند سال گذشته بناست به صورت تله‌ویدئو از بیانات آیت‌الله جوادی آملی استفاده شود.

وی چاپ مقالات در نشریه «اسلام و سلامت» و نمایه‌گذاری در پایگاه isc را از امتیازات آثار برگزیده این همایش معرفی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید