محمد مهاجری: آقای رئیسی! بیعت تان را بردارید

  • سیاسی
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۲۰
    کد خبر :557620

وقتی عالی ترین مقام قضایی کشور که تازه ترین اخبار جرایم در اختیارش قرار دارد، از لزوم توسعه فضای مجازی می گوید و آن را دالانی برای آگاه شدن از وضع جامعه می داند، یعنی رسانه های مجازی میزان الحراره اند برای مدیران ارشد کشور.یعنی با اینکه این فضا،میدان بالقوه برای ارتکاب جرم است اما باید بماند و بپاید.

وقتی جناب آقای رئیسی چنین آزاداندیشانه و دست و دلبازانه سخن می گوید معنایش این است که همه دلسوزان نظم اجتماعی و فرهنگی کشور باید تلاش خود را برای سالم نگه داشتن این فضا و تولید محتوای جذاب و مناسب به کار بندند. معنای دیگرش این است که وقتی با چماق فیلتر به جنگ فضای مجازی برویم هزار سوراخ سمبه برای رسیدن به محتواهایی که ما دوستشان نداریم، جلوی کاربران باز می شود، آن هم به راحتی آب خوردن.

به عنوان شاگرد حرفه رسانه و به عنوان پدری که ناموس و اخلاق و دین خانواده اش برایش از نان واجب تر است، رفتار کاملا حرفه ای،منطقی،اندیشمندانه و دلیرانه رئیس محترم قوه قضاییه را ارج می نهم و به ایشان تبریک می گویم و از همین الان برای تعالی فضای مجازی نقش خودم را به عنوان واجب عینی کاملا جدی می گیرم.

و نیز امیدوارم آقای رئیسی بیعت شان را از برخی مدیران قوه قضائیه که با این نگاه مترقی همراه نیستند بردارند تا آن عزیزان دغدغه هاشان را در سمت های دیگری پیش ببرند.

دم شما گرم آقای رئیسی!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید