انتشار فایل غافل‌گیرکننده از فرهاد مجیدی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۳۷
    کد خبر :557581

اخیرا فایلی منتشر شده که طبق آن، به نظر می رسد سرمربی جدید تیم‌ملی امید پست ستاره لیگ را نمی‌داند.

در کانال‌های تلگرامی فایلی دست به دست می‌شود که فرهاد مجیدی در آن می‌گوید: «بی‌خود می‌کنید بدون هماهنگی با بازیکن صحبت می‌کنید!» صحبت‌هایی که ظاهرا درباره پرویز مظلومی است. صدایی که از مجیدی در این ویدیو منتشر شده، نشان می‌دهد زمانی که او قرار بود در استقلال سرمربی باشد، محمدرضا میرحسینی در یک قدمی استقلال قرار داشته است اما مجیدی با لحن تندی با این انتقال مخالفت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، فارغ از اینکه میرحسینی در نهایت راهی سپاهان شد، جنس صحبت‌های مجیدی درباره پرویز مظلومی است. فرهاد که از روز نخست حضور دوباره‌اش در استقلال به دنبال بازی گرفتن از جوانان بود، حالا می‌گوید امیر کارگر را به محمدرضا میرحسینی ترجیح می‌دهد، آن هم در حالی که پست این دو بازیکن متفاوت است!

فرهاد مجیدی در شرایطی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید انتخاب شده که ظاهرا نمی‌داند امیر کارگر مدافع راست است اما محمدرضا میرحسینی به عنوان هافبک بازی‌ساز کمک می‌کند! آن هم در روزهایی که مجیدی لیست ۵۰ نفری تیم ملی امید را منتشر می‌کند.

در این فایل صدای باورنکردنی اما باشگاه استقلال مقصر است. این گونه اشتباهات ممکن است برای همه رخ دهد اما رسانه‌ای شدن آن، به مدیریت اشتباه استقلالی‌ها بازمی‌گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید