سلطانی: ما خوشه‌چین خرمن لطف حضرت حق هستیم

    کد خبر :55758

مراسم تجلیل از عوامل برنامه «ماه خدا» در تسنیم برگزار شد. حسن سلطانی و مرتضی امیری اسفندقه، مجریان «ماه خدا»، از تجربیات خود درباره حضور در این برنامه گفتند.

به گزارش خبرنگاران پویا، نشست تجلیل از عوامل برنامه «ماه خدا»، ویژه‌برنامه سحر ماه مبارک رمضان، در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد. حسن سلطانی به‌عنوان مجری اصلی این برنامه و مرتضی امیری اسفندقه به‌عنوان مجری و کارشناس ادبی این برنامه در این نشست حضور داشتند.

سلطانی در این برنامه با اشاره به تجربه حضورش در اجرای برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان گفت: من امسال هفتمین سال است که توفیق داشتم که مجری برنامه سحر ماه مبارک رمضان باشم. ما خودمان را خدمت‌گزار سفره رمضان تلقی می‌کنیم. نه‌فقط ما، بلکه حتی نسل‌های آتی تا دامنه قیامت که بیایند هم، خوشه‌چین خرمن لطف حضرت حق خواهند بود. چون خداوند لایضیع اجر المحسنین است، هیچ چیزی را ضایع نمی‌کند، نه‌تنها چیزی را ضایع نمی‌کند، بلکه دانه را به خروار برمی‌گرداند.

وی با اشاره به آیه «من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها» افزود: وقتی خداوند در این آیه عدد می‌گوید، می‌خواهد به‌قاعده ذهن ما سخن بگوید؛ وگرنه «عشر امثالها»ی خداوند عالمیان به‌قاعده خرمن هستی است. او به‌یک‌باره آدمی را از کتم عدم به دایره هستی می‌آورد؛ پس او یک نفر را به دایره هستی نیاورده است، نسلی را آورده که می‌شود بشریت.

امیر اسفندقه نیز در بخشی از این نشست به تجربیات حضور خود در برنامه «ماه خدا» و نحوه انتخاب اشعار در این برنامه اشاره کرد.

مشروح گفت‌وگوی تسنیم با مجریان برنامه «ماه خدا» در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

گزارش تصویری این نشست را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

*

تقدیر از مجریان برنامه ماه خدا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید