بهترین انواع تلفن های بیسیم

    کد خبر :557033

تلفن ها سالیان زیادی است که عضوی جدانشدنی از منازل و دفاتر تجاری هستند. این وسیله مهم ترین دستگاه برای ارتباط از راه دور است. تلفن های ابتدایی سنگین بودند و بر روی دیوار ها نصب می شدند و تنها امکانات آن ها انتقال صدا بین خطوط تلفن بود. اما تلفن های امروزی با وجود حفظ هدف اصلی که ارتباط صوتی از راه دور است، امکانات بی شماری را در اختیار کاربران قرار می دهند تا به آسانترین نحو ممکن بتواند ارتباطات خود را بهبود بخشند. تلفن های امروزی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای نیاز و اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع تلفن

تلفن های معمولی یا آنالوگ که در منازل مورد استفاده قرار می گیرند خود شامل دو نوع تلفن بیسیم و رومیزی است. تلفن های رومیزی دارای سیم فنری بین پایه و گوشی است و همین امر محدودیت در جا به جایی فرد در حین مکالمه را ایجاد می کند. البته می توان این تلفن را کلا جا به جا کرد و در اتاق دیگر یا مکان دیگری مورد استفاده قرار داد اما در حین مکالمه باید نزدیک به گوشی بنشینید. تلفن های بیسیم اما این محدودیت را برداشته اند و شما می توانید در حین مکالمه و صحبت با مخاطب پشت تلفن همزمان به کارهای دیگر خود برسید. البته باید توجه داشت که تلفن های بیسیم محدوده بردی خانگی حدود 50 تا 60 متر به صورت شعاعی دارند و نمی توان فاصله زیادی از پایه گرفت. این نوع تلفن ها، با توجه به مدل خود دارای قابلیت های مختلفی از جمله، منشی تلفنی، کالر آیدی گویا، حالت شب، مسدود کردن تماس های ورودی، قابلیت Link-To-Cell، کلید های تماس سریع، قابلیت قفل کردن صفحه کلید، تکنولوژی ECO، بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0، دفترچه تلفن، امکان روم مانیتورینگ، قابلیت کاهش نویز، قابلیت سازگاری با سمعک و … هستند.

تلفن سانترال از انواع دیگر تلفن ها هستند که تنها روی دستگاه سانترال کار می کنند و شما نمی توانید آن ها را به خط تلفن مستقیم وصل کنید. این گونه تلفن ها در دفاتر و شرکت هایی که دستگاه سانترال دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. البته این تلفن ها خود دارای مدل های مختلفی است که هر کدام روی دستگاه سانترال سازگار با خود کار می کند. دستگاه سانترال مرکز تلفنی است که خطوط شهری را در خود جمع آوری کرده و داخلی های مختلف را ارائه می دهد. بر اساس نوع داخلی ارائه شده، شما می توانید روی این دستگاه از تلفن های آنالوگ، هایبید، دیجیتال یا تحت شبکه استفاده کنید.

اگر قصد خرید تلفن دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از بین تلفن های برند پاناسونیک است. شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران، عرضه کننده انواع تلفن های خانگی، اداری و دستگاه های سانترال است. برای مشاوره خرید می توانید با شماره 02181010 تماس حاص نمایید. همچنین برای مشاهده محصولات می توانید به ادرس اینترنتی idehal.org مراجعه کنید. آدرس: خیابان مطهری خیابان فجر کوچه ماگنولیا پلاک 11.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید