رئیس پلیس پایتخت؛

پلیس ایران حرفه ای تر شده است

    کد خبر :556951

رئیس پلیس پایتخت، گفت: پلیس، امسال حرفه ای تر و توانمندتر از سال های گذشته است.

سردار حسین رحیمی، صبح شنبه در افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی پلیس راهور پایتخت، اظهار کرد: به رغم اینکه در روزهای پایانی سال جلسه اصلاح و تعالی رفتار فرماندهان و مدیران را برگزار کردیم، امروز به ابتکار سردار مهماندار رئیس راهور پلیس پایتخت دوره پلیس حرفه‌ای را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: این دوره بدین معنا است که به طور ویژه آموزش و ارتقا توانمندی‌های رؤسای پلیس راهور در دستور کار ما قرار گرفته است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: انتظار مردم از پلیس به طور جد ارتقا پیدا کرده است، این هم به چند دلیل است‌.اولین دلیل این است که پلیس نشان داده این توانمندی را دارد که هم وظایف و مأموریت‌های خودش را و هم بسیاری از وظایف و مأموریت‌های دیگر سازمان را انجام دهد و پلیس در سال ۹۸ به مراتب توانمندتر، حرفه‌ای تر و با ارائه خدمات بیشتر نسبت به سال‌های گذشته شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز کوچک‌ترین ضعف در عملکرد و در اقدام مورد توجه مردم است، ما فضا را به گونه‌ای باز کردیم که مردم به راحتی نسبت به عملکرد و اقدامات پلیس انتقاد کنند و پیشنهاد بدهند و در سامانه‌هایی مثل سامانه ۱۹۷ انتقادهای خود را به پلیس انتقال دهند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به شعار امسال پلیس در سامانه ۱۹۷ گفت: اینبار شما پلیس ما باشید، شعار امسال ما در سامانه ۱۹۷ است تا بیشتر از قبل به صحبت‌های مردم توجه بدهیم.

وی ادامه داد: پلیس با شعار تلاش و خدمت برای مردم در خال فعالیت است و همین امر باعث می‌شود انتظار مردم از پلیس بالاتر برود.

به گزارش مهر، سردار رحیمی تصریح کرد: باید و حتماً روند رو با رشدی را در برابر مردم نسبت به وظایف و تکالیف خود داشته باشیم و ما دیگر نمی‌توانیم رفتارهای گذشته را تکرار کنیم.

وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی به ما یاد دادند، انجام وظایف با حداقل امکانات و با حداکثر بهره وری که البته این آموزه هم شعار و هم مسیر ما است.

سردار رحیمی بیان کرد: ما در شهری زندگی می‌کنیم که از حدود روزانه ۳۰ هزار تماس ورودی روزانه با ۱۱۰ بالغ بر ۶ هزار تماس در مورد موضوعات و مسائل ترافیکی داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید