اولویت مسئولان باشگاه استقلال

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۰۹
    کد خبر :556941

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به اهمیت فصل آینده برای آبی پوشان گفت: با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ باقی مانده مسئولان باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید باشند.

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با مهر در خصوص حضور آندره استراماچونی در استقلال گفت: خوشحالم که بالاخره بعد از مدتها تکلیف سرمربی آبی پوشان روشن شد و حالا همه منتظر حضور این سرمربی ایتالیایی هستند تا ببینند چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مسئولان باشگاه حالا باید به فکر جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش باشند زیرا زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و هماهنگ کردن بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و آمادگی آنها از لحاظ شرایط بدنی بسیار مهم است.

چنگیز خاطرنشان کرد: استراماچونی و بازیکنانش کارسختی در پیش دارند. نزدیک به ۵۰ روز تا شروع لیگ بیشتر باقی نمانده، بنابراین باید از ثانیه های این زمان باقی مانده استفاده کرده تا بتوانند با یک شرایط خوب خود را آماده شروع لیگ کنند.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این سرمربی ایتالیایی جون می تواند بدون شناخت کافی از فوتبال و فرهنگ ایران در استقلال موفق باشد، گفت: مطمئناً زمان خواهد برد تا این مربی بتواند خود را با فوتبال ایران هماهنگ کند. بنابراین لازم است یک یا دو دستیار باتجربه ایرانی در کنار او باشند و مشاوره های لازم را به او داده تا استراماچونی بتواند با کمک دستیاران ایرانی اش در لیگ نوزدهم موفق باشد.

این پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چندین سال است استقلال به قهرمانی دست پیدا نکرده، هواداران این تیم از این مربی تنها قهرمانی می خواهند. بنابراین او باید از هر لحاظ در این خصوص توجیه شده باشد و بداند به تیمی آمده که از بهترین های آسیاست، طرفداران زیادی دارد و همین طرفداران تنها یک چیز از او می خواهند و آن قهرمانی در این فصل است.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که استراماچونی بتواند با آرامش کارش را انجام دهد. کار کردن در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی می خواهد که هر کسی توانایی انجامش را ندارد اما فکر می کنم با توجه به اینکه سرمربی جدید استقلال یک مربی حرفه ای است و در ایتالیا با تیمی کار کرده که هواداران متعصبی دارد بتواند در استقلال موفق باشد

چنگیز در خصوص حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید کشورمان و انتقادهایی که به او شده است، ادامه داد: کار فرهاد، شجاعانه بوده است اگر چه کار سختی در پیش دارد ولی او نشان می دهد که او از کار کردن در شرایط سخت واهمه ای ندارد البته دوست داشتم او یک فصل دیگر در استقلال می ماند و در کنار این مربی ایتالیایی تجربه کسب می کرد اما حالا که شجاعانه به تیم امید رفته و در بدترین شرایط، این تیم را تحویل گرفته هم برای او آرزوی موفقیت می کنم و هم امیدوارم فدراسیون فوتبال بستری را فراهم کند که فرهاد بتواند با آرامش کارش را انجام دهد.

وی در پایان گفت: رفته رفته باید مربیان جوان، فوتبال ایران را در دست بگیرند. آنها به روز هستند و با فوتبال روز دنیا آشنایی دارند و این می تواند ضامن موفقیت آنها باشد. اگر چه شاید بعضی اوقات هم شکست بخورند اما نباید ناامید شده و باید با قدرت کارشان را ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید