همچنان تا المپیک می‌مانم و می‌جنگم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹
    کد خبر :556625

مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه اهدافم همچنان تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در میدان می‌مانم و برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.

مصطفی حسین‌خانی دارنده مدال برنز رقابتهای جهان یکی از اردونشینان تیم ملی است که نامش در لیست نفرات شرکت کننده در رقابتهای انتخابی قرار دارد. وی که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای آسیایی و جهانی را دارد این بار هم فرصت رسیدن به تیم ملی را بدست آورده اما باید در نخستین گام در رقابتهای انتخابی از سد حریفان خود بگذرد.

مصطفی حسین خانی در همین رابطه گفت: سال گذشته با توجه به اتفاقاتی که برای من افتاد تصمیم داشتم بطور کلی از کشتی کنار بروم اما رفته رفته به همان شرایط روحی مطلوب بازگشتم و از ابتدای امسال با جدیت برای ادامه راه تا رسیدن به دوبنده تیم ملی استارت زدم. به همین دلیل تصمیم دارم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو در میدان بمانم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با تمام توان تلاش کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سالهاست تجربه حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی را دارم و روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم به خوبی می دانم برای رسیدن به هدفم باید سخت تمرین کنم، اما به این شرایط عادت دارم و با جان و دل برای دستیابی به خواسته‌هایم تلاش خواهم کرد.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا در خصوص حضور در رقابتهای انتخابی نیز گفت: کادر فنی تصمیم دارد در ۵ وزن انتخابی برگزار کند تا نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی مشخص شوند. یکی از همین اوزان نیز وزن ۷۴ کیلوگرم است که من باید روز ۷ تیرماه به مصاف حریفانم بروم. همیشه تابع تصمیمات کادر فنی بودم و در هر میدانی که مربیان تیم ملی گفتند حضور یافتم. به همین دلیل هیچگاه مشکلی با انتخابی نداشتم و این بار هم با تمام توان به میدان می‌روم.

حسین خانی در پایان افزود: با حضور در رقابتهای انتخابی و مصاف با مدعیان، هیچ حرف و حدیثی برای هیچکس باقی نمی‌ماند چراکه در نهایت کسی راهی تیم ملی خواهد شد که با شایستگی از سد تمامی رقبایش گذشته باشد. تمامی رقبا در انتخابی برای من قابل احترام هستند اما به هیچ عنوان نمی‌توان کسی را نسبت به دیگری متفاوت دانست، چراکه در نهایت باید تمامی آنها را شکست دهم و وارد ترکیب تیم ملی شوم.

به گزارش مهر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روز ۷ تیرماه در ۵ وزن برگزار می‌شود که مصطفی حسین خانی باید در وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف رضا افضلی، محمد نخودی، سید احمد محمدی و حامد رشیدی برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید