کشف بیش از ۴تن گوشت فاسد در قرچک

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۷
    کد خبر :556457

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار غیرمجاز گوشت فاسد توسط پلیس امنیت شهرستان قرچک خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی، یک کارگاه تهیه و نگهداری عمده گوشت‌های فاسد و غیر بهداشتی در قرچک شناسایی و طی یک عملیات موفق پلیسی ۳ نفر دستگیر و با همکاری مأموران اداره بهداشت از ادامه فعالیت این کارگاه جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: نفرات دستگیر شده به بزه خود اعتراف و عنوان داشتند این گوشت‌های غیر بهداشتی و آلوده را با مواد نگهدارنده و افزودنی شیمیایی ترکیب کرده و آنها را به ظاهر طبیعی و قابل استفاده تبدیل و جهت استفاده روانه بازار می‌کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در نگاه اول این گوشت‌ها تحت هیچ شرایطی قابل استفاده نمی‌باشد اما پس از ترکیب افزودنی‌ها با گوشت‌های چرخ‌کرده فاسد ظاهر رنگ و بوی گوشت تازه را به خود می‌گرفت.

سردار ناظری با اشاره به کشف بیش از ۴ تن گوشت فاسد از این انبار در توصیه‌ای به شهروندان گفت: هرچند پلیس همیشه هوشیار برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان است اما به شهروندان توصیه می‌کنم محصولات دامی و احتمال به خرابی و فساد را تنها از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: تحقیقات پلیس در راستای شناسایی مالک و متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید