خبر ناراحت‌کننده خواننده زن عرب برای طرفدارانش

    کد خبر :556334

هیفا وهبی ۴۳ ساله به صورت موقت از دنیای موسیقی خداحافظی کرد.

هیفا وهبی خواننده و مدل سرشناس لبنانی گفت هرگونه فعالیت هنری و یا حضور رسانه‌ای را به دلیل بحران ناگهانی برای سلامتی‌اش که از یک ماه پیش شروع شده تعلیق می‌کند.

وهبی در توئیت خود برای نخستین بار از بیماری‌اش نوشت: از فقدان و عدم مشارکتم در هر گونه فعالیت هنری و رسانه‌ای به خاطر ناخوش احوالی که یک ماه است دچار آن شده‌ام عذرخواهی می‌کنم. برایم دعا کنید و ان‌شاء‌الله به زودی برمی‌گردم، خدا را سپاس برای همه چیز.

آخرین حضور هیفاء وهبی در اینستاگرام در ماه رمضان بود که هیفاء وهبی در آن یک شلوار و کت سفید و پیراهنی سیاه پوشیده و استایل خود را با دستکش‌های چرمی‌اش کامل کرده بود.

هیفا وهبی در ماه مبارک امسال با توئیت دیگری هم خبرساز شده بود. او در توئیت خود بازی محمد ممدوح در نقش قابیل را در یک سریال رمضانی ۲۰۱۹ ستود، این درحالی است که محمد ممدوح به دلیل کیفیّت نقش آفرینی‌اش با انتقادات زیادی روبرو شده بود.

هیفا وهبی، خواننده و مدل ۴۳ ساله لبنانی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه قرار دارد و یکی از شناخته شده ترین سلبریتی های آسیایی در دنیا است.

او از سال 1995 و با شرکت در مسابقه دختر شایسته لبنان به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. او سپس قدم به عرصه موسیقی گذاشت و توانست لقب یکی از محبوبترین خواننده های جهان عرب را از آن خود کند.

تصویر او بر روی جلد بیش از ١٠٠ مجله ظاهر شده است و او بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه و زیباترین زنان جهان جای گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید