بلوکات، سلوکی، تیرانداز و یزدانی جلوی دوربین بهرامیان رفتند

    کد خبر :55585

حسین یاری به عنوان تازه ترین بازیگر سریال از یادها رفته معرفی شد.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان که از ۱۷تیر ماه با حضور مدیران سیما آغاز شده بود؛ همچنان ادامه دارد.

در تازه‌ترین مرحله ساخت این سریال، حسین یاری به جمع بازیگران سریال پیوست و لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی و رضا یزدانی جلوی دوربین رفتند.

لیلا بلوکات در این سریال نقش دختری به نام قمر را بازی می‌کند که فرزند یک ارباب‌زاده است. سیما تیرانداز نقش زنی خود ساخته را ایفا می‌کند که از برادرش که نقشش را مهدی سلوکی ایفا می‌کند نگهداری می‌کند. رضا یزدانی نیز در این سریال نقش یک جوان عاشق پیشه از طبقه ثروتمندرا ایفا می‌کند که دلبسته دختری از طبقه ضعیف شده است.

مجموعه تلویزیونی از یاد‌ها رفته یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که بدلیل عدم شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتار‌ها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویر برداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشنهای متفاوت انجام می‌شود.

عوامل سریال از یاد‌ها رفته عبارتند از: نویسنده: حامد افضلی‌ و‌ رویاخسرونجدی، تدوین: شوکازندباف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، صدابردار: محمود سماک باشی، چهره‌پرداز: مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، محصول شبکه پنج سیما.

سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته

 

سریال از یادها رفته

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید