پسر ارشد ترامپ امروز به کمیته اطلاعاتی سنا می‌رود

    کد خبر :555619

به گفته منابع مطلع دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) مورد سوال کمیته اطلاعاتی سنا قرار می‌گیرد.

به گزارش  بازتاب، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود این جلسه غیر علنی موضوعات مختلفی را پوشش دهد؛ از جمله اینکه دونالد ترامپ جونیور درباره پروژه برج ترامپ در مسکو چه می‌داند. مساله دیگر نشست ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ است که طی آن ترامپ جونیور به همراه مشاوران کمپین انتخابات شامل جارد کوشنر، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا و پل مانافورت، مدیر کمپین انتخاباتی با یک وکیل روس که گمان می‌کردند اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون دارد، دیدار کردند.

سناتورها همچنین خواستار طرح پرسش‌هایی از ترامپ جونیور درباره شهادت سپتامبر ۲۰۱۷ در کمیته قضایی سنای آمریکا هستند. یک منبع مطلع در کنگره گفت، حین این جلسه از ترامپ جونیور درباره نقش او در طرح ساخت “برج ترامپ مسکو” سوال شد. ترامپ جونیور به این کمیته قضایی گفت “به صورت کلی” از این طرح مطلع شده بود.

شهادت او بعدا با شهادتی از جانب مایکل کوهن، وکیل شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا به چالش کشیده شد. کوهن که در دو پرونده کیفری فدرال گناهکار شناخته شد، ماه گذشته مجازات حبس خود را آغاز کرد. این وکیل سابق دونالد ترامپ همچنین به کنگره گفت، برخی از چک‌هایی که به عنوان حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستجهن پرداخت کرده بود، امضای ترامپ جونیور و همچنین مدیر مالی سازمان ترامپ را داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید