قاضی مسعودی مقام: پولشویی در سریال شهرزاد را آینده مشخص می‌کند

    کد خبر :555543

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی درباره دو میلیارد تومانی که هادی رضوی بابت سریال شهرزاد به احسان دلاویز داده است، گفت: من از بیان برخی مسائل معذورم ولی می دانید که پول در ساخت فیلم شهرزاد بابت چه چیزی گرفته شده و در آینده مشخص می شود.

اسدالله مسعودی‌مقام روز چهارشنبه در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات 31 تن از متهمان بانک سرمایه خطاب به احسان دلاویز متهم ردیف دوم این پرونده گفت: در هر جلسه می‌گوییم صداقت را رعایت کنید ولی شما طفره می‌روید و من صداقتی از شما ندیدم ولی میدانم پول هایی را که گفتید بابت چیست و کجا رفته و پولشویی پولها سر از کجا در آورده است و در آینده مشخص می‌شود.

رئیس شعبه سوم ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی اضافه کرد: آن چیزی که بیان می کنید ظاهر موضوع است ولی باطن آن به مسائل دیگر برمی‌گردد. شما طوری وانمود نکنید که اطلاع ندارید.

وی افزود: رضوی دیروز مطالبی را در دادگاه بیان کرد ولی نمی‌خواهد برخی دیگر از مطالب را بیان کند.

به گزارش تسنیم، فخرالدین جعفرزاده وکیل احسان دلاویز هم در پاسخ گفت: ما از این مطالب بی اطلاعیم. آنچه من اطلاع دارم 11 فقره چک است که توسط خانم زهرا شریف کاظمی به مبلغ دو میلیارد و 250 میلیون تومان صادر شده است که این چکها در وجه آقای قادری بوده است. البته بهتر بود این چکها ردیابی می‌شد تا ببینید چه کسی آنها را وصول کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید