جزئیات واگذاری مراکز علمی کاربردی بهزیستی به بخش خصوصی اعلام شد

    کد خبر :555458

سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، از اتمام فرآیند تدوین شیوه نامه واگذاری مراکز آموزشی این موسسه به بخش خصوصی واجد شرایط و ارسال این شیوه نامه برای مراکز مذکور و ادارات کل بهزیستی جهت اجرا، خبر داد.

دکتر مجید رضازاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا با رعایت محدودیت زمانی شدیدی که برای تدوین این شیوه نامه وجود داشت، بتوانیم شیوه نامه جامع و مناسبی تدوین کنیم.

وی افزود: شیوه نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجد شرایط، در یک فرآیند اصولی و در مشورت با کارشناسان، صاحب نظران و مسئولین مربوطه تدوین شد و جهت اجرایی کردن در اختیار این مراکز و ادارات کل بهزیستی قرار گرفت.

رضازاده، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، شخصیت حقوقی واجد شرایط برای هر مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به زودی در قالب یک فرآیند مشخص و استاندارد انتخاب و به تبع آن امکان پذیرش دانشجو برای این مراکز در نیم سال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ فراهم خواهد شد.

به گفته وی، انتشار فراخوان واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجد شرایط، از روز سه شنبه ۲۱ خردادماه ۹۸ آغاز شده و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

سرپرست مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط در استان‌های مختلف می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی و اداره کل بهزیستی در استان متبوع مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۱۳۷۷ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

رضازاده در پایان بر ضرورت رعایت دستورالعمل دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه جایگزینی مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: شیوه نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، ذیل دستورالعمل مذکور تهیه و تدوین شده است.

لازم به ذکر است، براساس مصوبه بهمن ماه سال ۹۶ شورای عالی اداری، مراکز آموزش علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرای می‌بایست منحل و یا به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید