دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر اطراف میدان آزادی

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
    کد خبر :555005

رییس کلانتری آزادی از دستگیری دو خرده‌فروش و کشف مواد مخدر با آغاز طرح مبارزه با خرده فروشان در محدوده میدان آزادی خبر داد.

سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند در این باره گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد و بامداد روز گذشته شناسایی خرده فروشان مواد مخدر در محدوده میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای شناسایی این خرده فروشان فردی ۳۲ ساله که در این محدوده فعالیت می‌کرد، شناسایی شد و تیمی از ماموران به سرعت برای دستگیری وی وارد عمل شدند. این متهم حین مواجه با ماموران قصد داشت متواری شود، اما عکس‌العمل به موقع ماموران موجب دستگیری وی شد.

سرهنگ بیرانوند با اشاره به انتقال این متهم به کلانتری گفت: این فرد پس از انتقال به کلانتری با صراحت به خرید و فروش مواد مخدر و همکاری خود با فردی حدودا ۳۹ ساله اعتراف کرد. همچنین در بازرسی بدنی از متهم مقدار ۴۰ گرم از انواع مواد مخدر به دست آمد که ضمیمه پرونده شد.

وی با بیان اینکه ماموران، دستگیری دیگر متهم را نیز در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران برای دستگیری متهم دوم که قرار بود ساعاتی دیگر برای انجام خرید و فروش موادمخدر به این محدوده بیاید وارد عمل شدند و با شیوه‌های پلیسی، متهم را در لحظات ورود به پاتوقش شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی بدنی از وی نیز مقدار ۱۵ گرم مواد مخدر به دست آمد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پلیس و به گفته وی، تاکنون مقدار ۳.۵ میلیون تومان از متهمان وجوه نقد کشف شده است. این افراد ادعا داشتند که پول‌ها را از خرید و فروش مواد مخدر به دست آورده‌اند.

وی در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده‌ای به همراه مواد مکشوفه و پول نقد، به مقام قضائی معرفی شدند. تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این افراد در دستور کار قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید