آی بی ام خدمات بازاریابی هوشمند ارائه می‌دهد

آی بی ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت ها تلاش می کند

به نقل از زددی نت، خدمات یاد شده Watson Marketing Insights  نام دارد و شرکت های تجاری و بازاریاب ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند.

با افزایش فهم رفتار مشتریان می توان پیکارهای تبلیغاتی هدفمندی را برای جلب نظر افراد و افزایش وفاداری آنها به یک برند تجاری در پیش گرفت. ابزار یاد شده با ارزیابی ایمیل های ارسالی، فعالیت های صورت گرفته در شبکه های رسانه ای، محتوای چندرسانه ای و همین طور اطلاعات ذخیره شده از افراد و همین طور داده های موجود در سرویس های کلود قادر به پیش بینی رفتارهای کلیدی صاحبان مشاغل و ارتقای احتمال موفقیت پیکارهای بازاریابی است.

خدمات یاد شده به طور گسترده ای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و خدمات کلود است و استفاده از آن برای پیش بینی رفتار مشتریان در قبال یک محصول یا آگهی تبلیغاتی جدید بر مبنای رفتارها و خریدهای قبلی آنان نیز ممکن است. آی بی ام هنوز هزینه استفاده از این خدمات را اعلام نکرده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید