کولیوس فیس لیفت با نگاه جدید و موتورهای بیشتر معرفی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۱
    کد خبر :554771

شرکت خودروسازی رنو برای شروع نیمه دوم عمر شاسی بلند رنو کولیوس در نسل فعلی، اخیرا نسخه فیس لیفت آن را با تغییرات خوبی معرفی کرده است.

کمتر از یکسال پیش، شرکت خودروسازی رنو بروزرسانی خود را برای شاسی بلند رنو کولیوس تایید کرد و حالا با فرا رسیدن موعد مقرر، نسخه فیس لیفت آن را به طور رسمی معرفی کرده است و حالا می توانیم شاهد تغییرات بسیار خوبی بر روی بزرگ ترین برند شاسی بلند رنو در بازارهای جهانی باشیم و مشتریان این خودرو می توانند نسخه جدید آن را از ماه آینده سفارش داده و از ماه اکتبر سال جاری به بعد اتومبیل خود تحویل بگیرند.

اولین چیزی که در این نسخه جلب توجه خواهد کرد، تغییرات ظاهری آن خواهد بود که در واقع چهره کلی رنو کولیوس وهمچنین امضای پای کار محصولات رنو از جمله چراغ L شکل در زیر چراغ اصلی حفظ شده است، اما در جزییات شاهد تغییرات بسیار خوبی هستیم و با یک مقایسه ساده با نسخه قبلی اتومبیل می توانیم به تغییراتی در مجموعه سپر اتومبیل، چراغ های پیشانی و یا حتی جلوپنجره اتومبیل برسیم که باعث شده این خودروی شاسی بلند جذاب تر از نسخه استاندارد خود به نظر برسد، اما در قسمت عقب تغییرات محدودی به خود نگرفته است و تقریبا می توانیم شاهد همان جزییات طراحی نسخه اصلی باشیم.

علاوه بر طراحی بیرونی اتومبیل، در داخل کابین هم چیزی تغییر نکرده است و می توانیم شاهد همان طراحی نسخه اصلی رنو کولیوس باشیم، اما شرکت خودروسازی رنو تاکید می کند که در نسخه فیس لیفت از صندلی های راحت تری استفاده کرده است و قابل شستشو خواهند بود. سیستم گرمایش و سرمایشی اتومبیل بهبود پیدا کرده و همچنین صندلی راننده از سیستم ماساژور بهره مند خواهد بود. یک ویژگی اختیاری برای نسخه فیس لیفت رنو کولیوس هم می تواند سیستم سرگرمی جدید آن باشد که حالا برای دسترسی آسان تر بروزرسانی شده است.


در زیر کاپوت، نسخه فیس لیفت رنو کولیوس علاوه بر موتورهای بنزینی قبلی، موتورهای دیزلی جدید و کارآمد را دریافت کرده است که نسخه پایه آن مجهز به یک موتور 1.8 لیتری دیزلی با قدرت 150 اسب بخاری بوده و می تواند به ازای کارکرد 100 کیلومتر خود مصرف سوخت ترکیبی 5.4 لیتری داشته باشد و این درحالیست که نیروی محرک اتومبیل تنها به سمت چرخ های جلو ارسال خواهد شد.


انتخاب دوم مشتریان در نسخه فیس لیفت رنو کولیوس هم یک موتور 2 لیتری 190 اسب بخاری خواهد بود که به جعبه دنده اتوماتیک X ترونیک متصل شده و نیروی خود را به سمت تمامی چرخ ها ارسال می کند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید