جنجال دوست خيالي ترامپ در رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي!

    کد خبر :55476

دوست خيالي رئيس جمهور جنجالي آمريکا با نام «جيم» دستمايه طنز رسانه ها شده است.
دوست خيالي ترامپ که بارها از وي ياد کرده ولي اثري از وي ديده نشده، رسانه هاي آمريکايي و شبکه هاي اجتماعي در اين کشور را به خود مشغول کرده است.
دونالد ترامپ در حالي از تازه ترين سفر خارجي خود به کشورش باز مي گردد که همچنان کسي اثري از دوستش که بارها رئيس جمهور آمريکا در سخنراني هايش از او با نام «جيم» ياد کرده، نيافته است و وجود اين دوست که به احتمال زياد تخيلي است، همچنان در هاله اي از ابهام قرار دارد.
ترامپ در سخنراني هاي خود از اين دوست خيالي به عنوان يکي از دوستانش که فرد بسيار محترمي هم هست، ياد مي کند و گاه گفتگوهاي خود را با اين دوست در سخنراني هايش نقل مي کند.
ترامپ در يک سخنراني ترامپ گفت: جيم بگذار از تو يک سوالي بپرسم، پاريس را چگونه مي بيني؟ پاريس؟ من ديگر به آنجا نمي روم، پاريس ديگر پاريس نيست.
هشتگ جيم اکنون در شبکه هاي اجتماعي در آمريکا باعث شده است. سوال ها درباره هويت جيم به کاخ سفيد نيز کشيده شد ولي مسئولان کاخ سفيد از پاسخ دادن به اين سوال خودداري کرده اند و تلاش ها براي يافتن جيم ادامه داد و حتي تصاويري هم منتشر شده است که در حالي که صندلي و جايگاهي خالي در عکس ترامپ وجود دارد، توضيح عکس وي را در حال پيتزا خوردن يا صحبت کردن با جيم يا دوچرخه سواري با وي نشان مي دهند.
سوال درباره جيم خيالي حتي به نشست خبري ترامپ در پاريس نيز کشيده شد و خبرنگاري پرسيد دوست شما جيم گفته است که پاريس ديگر پاريس نيست؛ رئيس جمهور آمريکا نيز با پاسخي نامربوط فقط درباره زيبايي پاريس و خوب بودن رئيس جمهور فرانسه صحبت کرد.
البته اين اولين بار نيست که موجودي خيالي وارد عالم سياست مي شود و پيشتر نيز وجود موجودات تخيلي و سياستمداران هپروتي دستمايه اي براي طنز پردازان شده بود.

منبع:خبرگزاري آريا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید