مجری‌گری سام نوری با مانع روبه‌رو شد؟

    کد خبر :554715

تکلیف پخش مسابقه «ایرونی جات» که از سال گذشته قرار بود با اجرای سام نوری از شبکه ایران کالا روی آنتن برود، هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که حضور نوری به عنوان یک بازیگر در قامت مجری برنامه، عامل این اتفاق باشد.

«ایرونی‌جات» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی سیدحسین هادیان‌فر با هدف حمایت از کالای ایرانی تولید می‌شود و از سال گذشته بنا بود از شبکه ایران کالا و با اجرای سام نوری روی آنتن برود. از جمله مسایلی که به نظر می‌رسد در تعویق پخش این برنامه نقش داشته است.

حضور یک بازیگر در مقام مجری آن است، موضوعی که این روزها صداوسیما روی آن بسیار تمرکز کرده است و به دلیل حواشی پیش آمده از اجرای بازیگران دیگر در برنامه‌های مختلف سخت گیری‌هایی را در این زمینه اعمال می‌کند. رضا گلزار هم از جمله بازیگرانی بود که با برنامه «برنده باش» به تلویزیون آمد اما پس از حواشی فراوان، پخش این برنامه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، همچنین از حضور بنیامین بهادری در ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما ممانعت به عمل آمد. حال باید علت تعویق پخش برنامه «ایرونی‌جات» همین است یا خیر؟

این برنامه با بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیج، به معرفی کالاهای ایرانی و قیمت‌های واقعی اجناس می‌پردازد، در حالی که قرار بود این برنامه از بهمن ماه ۹۷ به عنوان اولین و بزرگترین مسابقه شبکه ایران کالا پخش بشود اما تا به حال رنگ آنتن را به خود ندیده است.

اردیبهشت هم مدیر شبکه ایران کالا برای پخش زودهنگام این برنامه وعده داد؛ وعده‌ای که احتمالا به زودی محقق می‌شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید