افزایش درخواست دستگاههای دولتی برای استفاده از خدمات فضایی

    کد خبر :554558

‏رئیس سازمان فضایی ایران از افزایش قابل توجه درخواست های دستگاه های عمومی و دولتی برای پایش ماهواره ای شاخص های مختلف سرزمینی خبر داد.

مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: برای توسعه خدمات فناوری فضایی علاوه بر حمایت و بازار سازی، مقوله اطلاع رسانی و ترویج مساله خیلی مهمی است که خوشبختانه با همکاری اصحاب رسانه و مروجان علم، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شد.

وی تاکید کرد: انعکاس اخبار خدمات مؤثر فناوری فضایی در حوزه‌های مختلف، تحلیل و بررسی تأثیر این فناوری بر مدیریت صحیح منابع در کنار ارائه خدمات کاربردی در حوزه‌های مختلف باعث شده تا گام‌های مفیدی در راستای آشنایی جامعه نسبت به ظرفیت‌های این فناوری و کاربرد آن در ارتقا شاخص‌های مدیریت کلان کشور برداشته شود و نتیجه این اقدامات دریافت اعلام نیازهای مختلف از سوی نهادهای دولتی و عمومی برای دریافت خدمات فناوری فضایی در حوزه‌های مختلف است.

معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: در راستای حمایت و بازار سازی برای بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد این خدمات از طریق شرکت‌های خصوصی و استارت‌آپ‌ها ارائه شوند.

رئیس سازمان فضایی گفت: جا دارد از تعامل، همکاری و همیاری تمامی اصحاب رسانه و مروجان این حوزه که در پیشبرد این هدف یاری رسان ما بودند تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: می‌دانیم هنوز راه درازی در پیش داریم و با افزایش سطح تعاملات و همکاری نزدیک تر با رسانه‌ها این مسیر را ادامه خواهیم داد و با یاری هم آینده‌ای روشن را برای این حوزه رقم خواهیم زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید