فلاحت پیشه کنار کشید؛ چه کسی رییس می‌شود؟

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۸:۳۳
    کد خبر :554067

کرسی ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عدم تمایل حشمت الله فلاحت پیشه به نامزدی مجدد در آستانه دست به دست شدن است؛ اتفاقی که می‌تواند این جایگاه را به تصاحب مجتبی ذوالنور، نماینده نزدیک به جبهه پایداری دربیاورد.

در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس، قاسم میرزایی نیکو، عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایران تأکید کرد که حشمت‌الله فلاحت پیشه به صورت غیررسمی اعلام کرده که در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور پیدا نخواهد کرد. یک عضو این کمیسیون هم با تأیید این خبر گفت که عدم تمایل فلاحت پیشه برای استمرار ریاست در این کمیسیون ناشی از عدم حمایت فراکسیون‌های سیاسی مجلس و همچنین مخالفت‌هایی از بیرون مجلس با او است.

تا امروز دو فراکسیون تعیین کننده در انتخابات کمیسیون امنیت ملی یعنی فراکسیون‌های امید و ولایی فلاحت پیشه را در فهرست نامزدهای مورد بررسی خود برای این کمیسیون قرار نداده‌اند که این باعث نگرانی برخی اعضای فراکسیون امید در مجلس نسبت به آینده ریاست کمیسیون امنیت ملی شده است. خصوصاً اینکه تا اینجا به نظر می‌رسد گزینه نهایی اصولگرایان کسی نباشد جز مجتبی ذوالنور، نماینده اصولگرا و منتقد دولت از حوزه انتخابیه قم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید