رئیس فدراسیون چوگان: مسئولیت سنگینی دارم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
    کد خبر :553674

رئیس فدراسیون چوگان گفت: توسعه هیات های استانی مهم ترین برنامه ام در ۴ سال آینده خواهد بود.

ابراهیم نوزایی پس از موفقیت در انتخابات فدراسیون چوگان در جمع خبرنگاران گفت: از دوستانی که به من اعتماد کردند و بنده را به عنوان رئیس انتخاب کردند سپاسگزارم. مسؤولیت سنگینی را برعهده گرفتم.

وی افزود: برای توسعه هر رشته‌ای باید به آموزش آن توجه کرد. فدراسیون چوگان تخصصی است و آموزش این رشته شرایط خاص خود را وارد. چوگان باز باید سوارکار باشد. اسب چوگان هم باید آموزش ببیند. به همین دلیل لازم است که کمیته آموزش فدراسیون چوگان فعالیت بیشتری داشته باشد

به گزارش مهر،رئیس فدراسیون چوگان ادامه داد: توسعه هیأت‌های استانی باید فعال‌تر بشوند. در حال حاضر ۵ هیأت استانی فعال داریم که چوگان باز آموزش داده‌اند و این رشته را به خوبی آموزش می‌دهند باید تعداد هیأت‌ها ی فعال را گسترش خواهیم داد.

نوزایی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که به دنبال آن هستیم برگرداندن میدان نقش جهان به هویت اصلی خودش که همان زمین چوگان است. خواهد بود. به طورحتم کار سختی خواهد بود اما با جدیت دنبال آن هستیم.

رئیس فدراسیون چوگان ادامه داد: کمک از نیروهای مسلح نیز در دستور کار ما قرار خواهد گرفت. بحث آموزش و استعداد یابی در مدارس نیز از دیگر اهداف فدراسیون چوگان است. متأسفانه در ایران برخی از افراد هنوز با این رشته آشنا نیستند و باید این رشته را اموزش بدهیم و معرفی کنیم. ده هزار بیت شعر درباره چوگان داریم اما هنوز آنقدر که شایسته است معرفی نگردیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید