مهران مدیری بازیگر «هیولا» را چگونه انتخاب کرد

    کد خبر :553275

یک بازیگر تلویزیونی درباره عدم حضور و کم‌کاری بازیگران پیشکسوت در تلویزیون صحبت کرد.

«مهوش وقاری» بازیگر تلویزیون و سینما، درباره کم کاری خود در تلویزیون گفت: واقعا نمی‌دانم چرا دیگر پیشکسوتان بازیگری در این حیطه جایی ندارند. مخصوصا در این چند روز که ویدئویی از صحبت‌های خانم صدیقه کیانفر و بعد از آن گفت‌وگویی با ملکه رنجبر را در فضای مجازی دیدم، خیلی ناراحت شدم.

وی با اشاره به اینکه اغلب بازیگران گلایه می‌کنند که چرا من نیستم؟ عنوان داشت: خیلی‌ها دیگر کار نمی‌کنند. مدتی پیش یکی از همکاران گفت آنقدر اغلب بازیگران کار نمی‌کنند می‌خواستم عکسی از یک بازیگری پیدا کنم، زیر عکسش نوشته بود مرحوم! یعنی اینکه مردم آنقدر از هنرمندان خود بی اطلاعند که فکر می‌کنند او فوت شده است. حتی بارها برای خودم پیش آمده که نمی‌دانم کدام یک از همکارانم در قید حیات هستند و کدام نه.

بازیگر سریال «دور دست‌ها» در ادامه نیز افزود: تنها مرجعی که ما با آن سر و کار داریم، خانه سینما است. در گذشته خانه سینما جلسه‌هایی را به مناسبت‌های مختلف برای اعضای خود برپا می‌کرد، اما الان دیگر همان جلسه‌ها هم برگزار نمی‌شود و هیچ پیوندی میان ما نیست.

وقاری با اشاره به حضور همسرش (محسن قاضی مرادی) در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری نیز بیان داشت: آخرین کاری که در تلویزیون داشتم تله فیلمی به کارگردانی روح الله ظریف بود و بعد از آن درگیر بیماری همسرم شدم و به دلیل اینکه قادر به انجام امور شخصی خود نیست، من باید همیشه در کنارش باشم و به همین دلیل نمی‌توانم در برخی کارها حضور داشته باشم.

وی درباره وضعیت جسمانی محسن قاضی مرادی که مدتی است به شدت بیمار شده، نیز بیان داشت: همسرم خیلی سخت صحبت می‌کند و در حین صحبت مدام باید از او پرسید که چه گفتی و همین انرژی زیادی از وی می‌گیرد، برای همین است که آقای مدیری در سریال «هیولا» چنین نقشی برایش در نظر گرفتند.

بازیگر سریال «یادآوری» درباره آخرین کاری که پیشنهاد داشته است، بیان داشت: روز گذشته برای یک جلسه کار دعوت به همکاری شدم و نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت، چراکه این دوستان اول به افراد دیگری پیشنهاد می‌دهند و زمانیکه با رقم‌های نجومی آنها برخورد می‌کنند تازه یاد ما می‌افتند که با قیمت‌های مناسب‌تری در کارها ایفای نقش می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید