جدیدترین خواسته احمدی نژاد چیست ؟

    کد خبر :55313

پيروزي آرمان‌هاي بزرگ الهي و انساني بر شيطان در حال وقوع است و با وجود آنكه روند تحولات كنوني با برخي از حوادث تلخ همراه است، اما اين روند قطعا به آينده‌اي روشن و همراه با موفقيت‌هاي بزرگ، منتهي خواهد شد.
به گزارش بازتاب ، روزنامه اعتماد نوشته است :محمود احمدي‌نژاد پس از آنكه چند روز پيش در نامه‌اي تند خواهان آزادي دستيار ويژه‌اش- حميد بقايي- شده بود روز گذشته در نشست سراسري «به سوي بهار» شركت كرد. نشستي كه در آن احمدي‌نژاد خواهان اجراي قانون اساسي شد.

به گزارش ايلنا، احمدي‌نژاد در اين نشست طي سخنان مبسوطي به بيان فرازهايي از قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران به عنوان ميثاق ملي پرداخت و افزود: با استفاده از ظرفيت‌هاي فراوان قانون اساسي مي‌توان آرمان‌هاي انقلاب و مطالبات و آرزوهاي ملت ايران را محقق ساخت و عمل دقيق، صحيح و كامل به آن، اكنون بيش از هر زمان ديگري ضرورت دارد. او همچنين فرصت‌هاي مهم پيش روي ملت ايران را تشريح كرد و همگان را به هوشياري در برابر تهديدهاي بالقوه‌اي كه امروز پيش روي ملت ايران قرار دارد، فراخواند. احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود اميد به آينده را موجب حركت، نشاط و پويايي دانست و با تاكيد بر ضرورت تقويت اميد مردم به آينده‌اي درخشان گفت: پيروزي آرمان‌هاي بزرگ الهي و انساني بر شيطان در حال وقوع است و با وجود آنكه روند تحولات كنوني با برخي از حوادث تلخ همراه است، اما اين روند قطعا به آينده‌اي روشن و همراه با موفقيت‌هاي بزرگ، منتهي خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید