آنچه در قسمت ششم «عصر جدید» گذشت/ کری‌خوانی علیخانی برای یک شرکت‌کننده

    کد خبر :552669

ششمین قسمت از برنامه «عصر جدید» جمعه ۱۷ خرداد در بخش‌های مختلف اجرا و داوری شد.

قسمت ششم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه سه رفت.

در فصل دوم از این برنامه داوران امین حیایی، سید بشیر حسینی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد، در هر قسمت دو اجرا را انتخاب می‌کنند و انتخاب نهایی را به عهدده مخاطبان «عصر جدید» می‌گذارند.

در ابتدای برنامه احسان علیخانی با بیان اینکه انتقادات، سوال‌ها و پیشنهادات بینندگان از هر چیزی برای ما مهمتر است گفت: عده‌ای سوال کرده اند که چرا داوران شما تخصصی نیستند؟ لازم است بگویم تاکنون ۵۷ رشته مختلف در این مسابقه شرکت کرده اند، اگر می‌خواستیم برای هر رشته یک داور تخصصی دعوت کنیم دیگر جا برای نشستن تماشاگر‌ها باقی نمی‌ماند.

وی افزود: از طرفی باید توجه کنیم که ما برنامه تلویزیونی می‌سازیم، پس باید شاخصه مهم سرگرمی که اصلا کشف و ایجاد تلویزیون هم بر مبانی همین شاخصه بوده را در نظر بگیریم. البته ۴ داوری که در مسابقه حضور دارند در رشته‌های خود صاحب نظر و کارکشته هستند.

اجرای نخست ششمین قسمت از دور دوم برنامه عصر جدید برعهده پیام حسن نژاد بود. این جوان ورزشکار با نمایش حرکات ژیمناستیک و حرکات کششی بدن سه رای مثبت داوران را کسب کرد.

اجرای او به دلیل استفاده کم از میله بارفیکس، ابتدا با رای منفی حیایی مواجه شد، اما پس از اجرای یک حرکت دیگر روی میز داوران، حیایی هم به او رای مثبت داد.

احسان قارزی معلم سبزواری در مرحله دوم با شاگردانش روی صحنه عصر جدید حاضر شد. او که قبلا در بخش آواز شرکت و نظر مثبت داوران را کسب کرده بود، اینبار هنرش را با نمایش درآمیخت.

قارزی برای نمایش توانمندی خود در صدا و خواندن، شعر‌های کودکانه که حروف الفبا را آموزش می‌داد برای دانش آموزان خوانده و حروف را به آن‌ها درس داد.

این اجرا با ۳ رای مثبت مواجه شد، اما امین حیایی تنها داوری بود که اجرای قارزی را فارغ از جذابیت چشمگیر دانست و به او رای منفی داد.

سومین اجرای مسابقه عصر جدید را مهدى عبدالوند قهرمان و رکورد دار در حوزه مچ اندازی انجام داد. او در ایران رکوردار مچ اندازی است. در حرکتی ورزشی-نمایشی با سیلاب مُچ انداخت تا از اتحاد و همدردی با هموطنان سیل‌زده بگوید. لحظات جذابی را رقم زد و اجرای متفاوت این شرکت کننده مورد توجه داوران قرار گرفت.

در بخشی از برنامه علیخانی گفت: مهدی همیشه می‌گفت، من مچ همه را میزنم، اما خانم من مچ من را می‌خواباند. یعنی هنوز از همسرت میترسی؟ عبدالوند به علیخانی گفت: بذار ازدواج کنی میفهمی؟!

اجرای پایانی مسابقه عصر جدید به عهده ناهید عساکره در حوزه بازیگری بود. او اینبار هم سوژه‌ای مهم را برای اجرا انتخاب کرده بود و لحظه‌ای واقعی را درباره بخشش مادری که قاتل فرزند خود را پای چوبه دار بخشید را روایت کرد و توانست دو رای مثبت رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد را بدست آورد.

در پایان قسمت ششم عصر جدید داوران مهدی عبدالوند و پیام حسن نژاد را انتخاب کردند حالا باید منتظر رای نهایی مردم بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید