سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

دستگیری مجرمی که در دوره مرخصی ۱۵ روزه هم اسلحه به دست شد

    کد خبر :552578

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که در مدت مرخصی ۱۵ روزه اش از زندان اقدام به اعمال مجرمانه می‌کرد خبر داد.

سرهنگ محمد کالوسی با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه هفته جاری بود که خبری به ماموران عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر مبنی بر عربده کشی فردی سابقه دار خیابان زمزم واصل شد.

وی با اشاره به اینکه فرد سابقه دار از چند روز قبل تحت تعقیب پلیس قرار داشت توضیح داد: ماموران از ماجرای حمل و نگهداری مواد مخدر و همچنین اسلحه گرم توسط این فرد باخبر شده بودند تااینکه با گزارش این رویداد به قید فوریت برای دستگیری وی در محل حضور یافتند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم با مشاهده خودروی گشت پلیس خیلی سریع از محل به همراه فرد دیگری سوار بر خودروی پراید خود متواری شد و بعد از آن ماموران طی تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه ای او را زمینگیر و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم حدوداً ۱۰ روز بود که از زندان مرخصی گرفته و در این مدت با توجه به سابقه خود و شناختی که از پاتوق های خرده فروشان مواد مخدر و قماربازان داشت به سراغ آنها رفته بود و با تهدید و کشیدن اسلحه به روی آنها، اموال و موادمخدر شان را به زور می گرفت.

سرهنگ کالوسی افزود: در ادامه سوابق این فرد مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد او سال ۹۲ به اتهام نگهداری مواد مخدر روانگردان از نوع شیشه به زندان افتاده و با تحمل حبس در سال ۹۶ از زندان آزاد شده است که بعد از آن دوباره در همان سال به اتهام زورگیری به زندان افتاده است.

سرکلانتر دهم خاطرنشان کرد: متهم قرار بود به زودی آزاد شود که پیش از آزادی از زندان ۱۵ روز مرخصی می گیرد و در این مدت دوباره به اعمال مجرمانه اش روی می آورد که در روز یازدهم توسط ماموران کلانتری ۱۶۱ فلاح شناسایی و قبل از آخرین اقدام مجرمانه اش دستگیر می شود.

وی با بیان اینکه متهم با قرار وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی برای اتهامات جدیدش دوباره روانه زندان شده است خاطر نشان کرد: به هنگام دستگیری از متهم یک اسلحه کمری نیز کشف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید