جزئیات فرار دیوانه‌وار خودرو اپتیما از دست پلیس تهران

    کد خبر :55232

رانندگی مخاطره آمیز راننده خودروی اپتیما سفید رنگ پس از مصرف مواد روان گردان، به تعقیب و گریز پلیس با این خودرو انجامید که فرار دیوانه وار وی از دست ماموران، علی‌رغم خسارت زدن به خودروی پلیس و چند خودروی شخصی ناکام ماند.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به ماجرای فرار راننده یک دستگاه خودروی اپتیما از دست مأموران پلیس و برخورد چند باره با خودروهای شهروندان و یک دستگاه خودروی مگان پلیس در منطقه 17 تهران اظهار داشت: ساعت 18:20 روز گذشته (پنج‌شنبه) مأموران پلیس راهور تهران بزرگ به دلیل رانندگی مخاطره‌آمیز راننده یک خودروی اُپتیما در بزرگراه شهید سعیدی، دستور توقیف خودرو را صادر می‌کنند که متأسفانه راننده این خودرو از دستور پلیس سرپیچی کرده و سعی می‌کند از دست آنان فرار کند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پس از تعقیب و گریز مأموران و خودروی اپتیما، خودروی پلیس، راه این خودرو را در خیابان پیغمبری سد می‌کند ولی راننده خودروی اپتیما با ضربه زدن به خودروی مگان پلیس راهور، راه خود را باز می‌کند و متواری می‌شود.

وی اضافه کرد: به دنبال متواری شدن راننده خودرو، همکاران ما مجدداً در یکی از خیابان‌های اطراف، موفق می‌شوند راه این خودرو را سد کرده و وی را دستگیر کنند.

عابدی با بیان اینکه راننده اپتیما در حین متواری شدن به دو خودروی شخصی خسارت وارد کرده و در دو نوبت، به خودروی پلیس راهور پایتخت خسارت زده است، افزود: راننده این خودرو که مردی 30 ساله بود پس از دستگیری به کلانتری 161 ابوذر منتقل شد و در اختیار مأموران کلانتری قرار گرفت و این در حالی است که به گفته راننده دستگیر شده، وی پیش از متواری شدن از دست پلیس، مبادرت به مصرف مواد روانگردان کرده بود.

بر اساس این گزارش، پرونده راننده خودرو اپتیما در حال تکمیل فرایند رسیدگی قانونی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید