تسلا به کارمندانش اجازه شکایت در شبکه اجتماعی را نمی دهد

    کد خبر :552101

گزارش ها نشان می دهد تسلا دسترسی کارمندانش به یک شبکه اجتماعی را مسدود کرده است. این شبکه اجتماعی شکایات کارمندان موسسات را منتشر می کند.

تسلا نسبت به افشای رازهای شرکت خود حساسیت زیادی دارد. اما به نظر می‌رسد این شرکت گام را فراتر گذاشته و به کارمندان اجازه نمی‌دهد مشکلات محل کارشان را افشا می‌کنند.

طبق اعلام یک شبکه اجتماعی به نام Blind که شکایات کارمندان را منتشر می‌کند، تسلا دسترسی کارمندانش به این سایت را مسدود کرده است.

کارمندان تنها به وسیله آدرس‌های ایمیل شرکتی خود می‌توانند در این شبکه احراز هویت کنند. این درحالی است که عملیات احراز هویت با ایمیل‌های شرکت تسلا متوقف شده و دسترسی به اپلیکیشن‌Blind نیز از طریق شبکه اینترنت این شرکت ممنوع است.

به نظر می‌رسد این ممنوعیت برای کارمندان تسلا در سراسر جهان ایجاد شده است.

به هرحال Blind اعلام کرده در ۴ می از این مشکل مطلع شده است. در این تاریخ تیم امنیتی تسلا ایمیلی هشدار آمیز درباره افشای اطلاعات شرکتی برای کارمندان ارسال کردند.

طبق گفتهBlind در حال حاضر تسلا تنها شرکتی است که دسترسی به این شبکه اجتماعی را مسدود کرده است. البته پیش از تسلا، شرکت اوبر نیز درپی انتشار پستی از آزار جنسی در این شرکت، شبکه اجتماعی مذکور را مسدود کرد اما پس از تغییر مدیر ارشد اجرایی اوبر این ممنوعیت برطرف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید