دولت ترامپ حدود یک میلیون دلار هزینه اجاره ۴ لیموزین در ایرلند کرده است

    کد خبر :552056

کاخ سفید نزدیک به یک میلیون دلار پول صرف اجاره ۴ لیموزین از سوی یک شرکت ایرلندی خدمات کفن و دفن برای سفر دو روزه دونالد ترامپ به این کشور کرده است.

نشریه گاردین در گزارشی نوشت دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شرکت ایرلندی خانوادگی جی تی وارد و پسران مبلغ ۹۳۵.۰۳۳ دلار برای اجاره این مجموعه خودروهای لیموزین پرداخته است.

مشخص نیست که این خورودهای لیموزین برای چه امری استفاده شوند اما طبق گزارش گاردین اگر ترامپ به بازدید از روستای دون برگ واقع در نزدیکی هتل اقامت خود و زمین گلفش در ایرلند برود هزینه‌اش معادل ۱۱۶۸۷۹ دلار بر هر مایل از مسیر تمام می‌شود.

در عین حال گزارش شد که دولت ترامپ برای سفر سه روزه رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا میلیون‌ها دلار هزینه کرد که خود این موضوع نیز با انتقادات گسترده همراه شده است.

در گزارش گاردین نوشته شد که وزارت امور خارجه آمریکا قراردادهایی را منتشر کرده که نشان می‌دهند که در این سفر بیش از ۱.۲ میلیون دلار برای اتاق‌های واقع در هتل اینترکانتینتال پارک لین که به ارتباط داشتن با اعضای خاندان سلطنتی قطر مشهور است هزینه کرده است.

در همین گزارش آمده که مبلغ ۳۳۹.۳۸۶ دلار نیز برای اتاق‌های هتل هیلتون در پارک لین که یک هتل ویژه در لندن است و همچنین اجاره یک خودرو صرف شده است.

میزان بیش از ۱۵۰ هزار دلار دیگر نیز هم برای پرداخت هزینه اتاق‌های هتل در اینتر کانتینتال صرف شده است.

این هزینه‌ها شامل مبلغ ۱۸.۷۵۰ دلار دیگر در خصوص اتاق‌های هتل پشتیبانی کننده از یک بازدید وی‌ای پی و بیش از ۴۷ هزار دلار دیگر برای یک ژنراتور می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید