درخواست امباپه برای جدایی از PSG

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۱
    کد خبر :551786

ال چیرینگیتو مدعی شد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی PSG درخواست جدایی از این تیم را رسماً به مدیران باشگاه ارائه کرده. هدف اصلی امباپه، رئال مادرید عنوان شده است.

ماه گذشته میلادی بود که کیلیان امباپه، پدیده جوان پاری سن ژرمن در گفتگو با نشریه فرانسوی لو پاریزین، دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد چرا که برای اولین بار از زبان خودش تایید کرد که ممکن است آینده‌اش در باشگاه دیگری به جز PSG رقم بخورد. از آن زمان بود که رئال مادرید به جذب امباپه بسیار امیدوار شد و فعالیت در این راستا را آغاز کرد.

حالا برنامه تلویزیونی اسپانیایی ال چیرینگیتو مدعی شد امباپه درخواست رسمی‌ای به PSG ارائه داده و خواستار جدایی از این باشگاه فرانسوی شده است.

این در حالی است که اخیراً شایعات زیادی درباره تلاش رئال مادرید برای جذب امباپه یا نیمار، دو ستاره بزرگ PSG مطرح شده است.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن هم اخیراً تایید کرده بود که نمی‌تواند تضمین بدهد که امباپه و نیمار بعد از تابستان در این تیم باقی خواهند ماند. توخل به خبرنگاران گفت:” من به عنوان مربی دوست دارم آنها در PSG بمانند ولی این فوتبال است و ما هم ساده نیستیم و می‌دانیم چه اتفاقاتی در حال افتادن است. من شخصاً ترجیح می‌دهم آنها بمانند ولی اگر این اتفاق نیفتد راه‌حل‌هایی پیدا خواهیم کرد”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید