شاکی آمریکایی کریستیانو رونالدو شکایتش را پس گرفت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
    کد خبر :551732

فردی که در لاس‌وگاس آمریکا علیه کریستیانو رونالدو به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرده بود از شکایت خود صرف‌نظر کرده است.

فردی که چندی پیش در آمریکا علیه کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس به دادگاه شکایت کرده و به اتهام تجاوز جنسی خواستار تعقیب قضایی او شده بود، اتفاقی که در سراسر دنیا به صدر اخبار راه یافت و باعث شد ارزش سهام باشگاه یوونتوس با افتی 15 درصدی مواجه شود، بی سر و صدا شکایت خود را پس گرفته و به این روند حقوقی پایان داده است.

به گزارش  بلومبرگ، ماه گذشته میلادی شاکی این پرونده به دادگاه ایالتی لاس‌وگاس مراجعه کرده و به صورت داوطلبانه شکایتش را پس گرفته است. در فرم پس گرفتن شکایت به این اشاره نشده که آیا شاکی با متهم پرونده، کریستیانو رونالدو، به توافق رسیده یا نه.

نیویورک‌تایمز در ماه مارس اعلام کرد که یوونتوس امسال تابستان در رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ که در آمریکا برگزار می‌شود شرکت نخواهد کرد تا با خطر بازداشت رونالدو توسط مقامات آمریکایی به خاطر تحقیقات این پرونده اتهام تجاوز روبرو نشود.

رونالدو از ابتدا این اتهامات را به صورت علنی تکذیب کرده و علیه شکایتی که در آمریکا علیه او به دادگاه ارائه شده بود دفاعیه‌ای ارائه نکرده بود.

سال گذشته بعد از ارائه این شکایت به دادگاه، پلیس لاس‌وگاس پرونده‌ای باز کرد تا درباره اتهام تجاوز ستاره بزرگ یوونتوس تحقیقات انجام دهد. نیویورک‌تایمز ماه ژانویه اعلام کرد مقامات پلیس آمریکا از پلیس ایتالیا خواسته‌اند نمونه‌ای از دی‌ان‌ای رونالدو به آمریکا ارسال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید