تعطیلی پنج ساعته فرودگاه امام در روز ارتحال

    کد خبر :551244

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فردا -سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸- مصادف با ارتحال امام خمینی (ره)، فرودگاه‌های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطیل می‌شود.

رضا جعفرزاده گفت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پرواز‌های فرودگاه‌های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‎شود و تمام پرواز‌های این فرودگاه‎ها به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص صادر و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.

در همین حال، مدیر شهر فرودگاهی امام نیز اعلام کرد: همزمان با برگزاری سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) ۵ ساعت تعطیل می‌شود.

به گزارش تابناک،مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم امام (ره)، پرواز‌های باری و مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ سه‌شنبه ۱۴ خردادماه متوقف می‌شود.

اطلاع رسانی توقف پرواز‌ها در این روز به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده و مسافران حتما قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با تلفن ۰۹۶۳۳۰ یا مراجعه به وب سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی IKAC.IR از زمان پرواز خود مطلع شوند.

بنا بر اعلام شهر فرودگاهی امام روز چهاردهم خرداد مسیر ترددی قم به تهران در آزادراه خلیج فارس نیز از ساعت ۱۳ تا ۲۱ مسدود خواهد بود و آزادراه ساوه یا جاده قدیم قم – تهران مسیر جایگزین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید