وزنه‌برداری جوانان جهان، سلطانی به سه مدال برنز دست یافت

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴
    کد خبر :551052

نماینده دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به سه نشان برنز دست یافت.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در ادامه مسابقات چهل‌وپنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی 2019 جوانان جهان و یکی از مراحل گزینشی بازی‌های المپیک 2020 توکیو، صبح امروز (سه‌شنبه – 13خردادماه) رقابت وزنه برداری گروه A دسته 81 کیلوگرم مردان برگزار شد و حسین سلطانی نماینده وزنه‌برداری ایران به سه مدال برنز دست یافت.

سلطانی در حرکت اول یکضرب وزنه 146 کیلویی را به راحتی مهار کرد. در انتخاب دوم، وزنه 151 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت سوم خود نیز موفق به مهار وزنه 154 کیلوگرم شد تا به مدال برنز دست یابد. ریتوارس از لتونی با مهار وزنه 156 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و سولیس از کلمبیا با مهار وزنه 155 کیلوگرم به نشان نقره دست یافت.

در حرکت دو ضرب حسین سلطانی ابتدا موفق به بالای سر بردن وزنه 186 کیلوگرمی شد. او در حرکت دوم نیز وزنه 1918 کیلوگرم را مهار کرد، اما در حرکت سوم نتوانست وزنه 198 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با 191 کیلوگرم و کسب نشان برنز در حرکت دو ضرب نیز به کار خود خاتمه دهد. در حرکت دو ضرب نیز ریتوارس از لتونی با وزنه 195 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و سولیس از کلمبیا با مهار 195 کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

در حرکت مجموع نیز حسین سلطانی با 345 کیلوگرم، سومین نشان برنز خود را کسب کرد. ریتوارس از لتونی با 351 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و سولیس از کلمبیا با وزنه 350 کیلوگرم به نشان نقره رسید.

از ساعتی دیگر نیز در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان محمد حسینی نماینده دسته 89 کیلوگرم کشورمان در گروه A به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید