یوونتوس به دنبال بازگرداندن پوگبا به تورین

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
    کد خبر :551036

سران باشگاه یوونتوس قصد بازگرداندن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به ورزشگاه آلیانتس را دارند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد مدیران باشگاه یوونتوس علاقه‌مند به بازگرداندن پل پوگبا به این تیم هستند، به همین منظور فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یووه با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این هافبک فرانسوی تماسی هم داشته‌ و خود را آماده ارائه پیشنهادی در این زمینه به باشگاه منچستریونایتد می‌کنند.

بر اساس گزارش «اسکای اسپورتس» منچستریونایتد برای فروش پوگبا رقمی بیش از 100 میلیون یورو می‌خواهد، اما باشگاه یوونتوس امیدوار است بتواند با طرح معاوضه بازیکنان به هدف خود برسد. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی منچستریونایتد به جذب بازیکنانی همچون پائولو دیبالا، ژوائو کانسلو و داگلاس کاستا از یوونتوس مطرح شده است.

این هافبک 26 ساله که در فصل اخیر لیگ برتر در 35 بازی لیگ برتر ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت، گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در این تابستان است.

پوگبا که در سال 2016 پس از چهار فصل حضوری موفق در یوونتوس با رقم 105 میلیون یورو که رکورد نقل‌وانتقالات در آن زمان به شمار می‌رفت، به منچستریونایتد بازگشت، تا پایان ماه ژوئن 2021 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید