آقای تاج ! بازهم هیئت خوزستان را به‌عنوان برترین معرفی کنید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶
    کد خبر :550649

آبروریزی بزرگ در ورزشگاه شهدای فولاد در فینال جام حذفی بار دیگر نشان داد که رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان از توانایی لازم برای اداره کردن مسابقات برخوردار نیست.

آبروریزی شب گذشته در فینال جام حذفی اولین اتفاق تلخ در خوزستان و اهواز نبود و احتمالاً آخرین آن هم نخواهد بود. پیشینه دیدارهای لیگ برتر و حالا جام حذفی پر است از اتفاقات زشت در اهواز؛ از دیدار پرسپولیس با استقلال خوزستان و اهواز گرفته تا جدال سرخپوشان با فولاد.

چند سال قبل و در زمانی که مشابه همین اتفاقات رخ داد و درگیری‌های زیادی در اهواز به وجود آمده بود، اما در کمال تعجب هیئت فوتبال استان خوزستان از سوی سازمان لیگ به‌عنوان برترین هیئت انتخاب شد!

این اتفاق به قدری عجیب بود که صدای خیلی‌ها را درآورد، اما بعدها مشخص شد که شاید موارد دیگری در میان بود. چند سال پس از این اتفاق و در هنگام اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت خوزستان تمام قد به حمایت از افراد بازنشسته در این فدراسیون پرداخت. رد پای او در همه‌ی مصاحبه‌های حمایتی از تاج دیده می‌شد و طالقانی نیز با وجود بازنشسته بودن به فکر رفتن از فدراسیون نبود.

جالب اینکه در هنگام رقم خوردن اتفاقات تلخ در خوزستان و اهواز، طالقانی یا سکوت می‌کرد یا به طرز عجیب و غیرقابل باوری سعی در توجیه این مسائل داشت.

وقتی چنین هیئتی که از برگزاری یک مسابقه عاجز است را به‌عنوان برترین معرفی می‌کنند، باید منتظر اتفاقات بدتر از این هم بود. طالقانی نشان داده که در برگزاری و اداره مسابقاتی که در خوزستان است، توانایی ندارد، اما همچنان تحت حمایت است. شاید این بار هم فدراسیون فوتبال و مهدی تاج او را به‌عنوان برترین انتخاب کنند و مزد کارهای نکرده‌اش را بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید