دعوت بهزیستی از حقوق‌بگیران برای پیوستن به پویش «شکرانه توانایی»

    کد خبر :550184

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیوستن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح «شکرانه توانایی» از همه افراد حقوق بگیر دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش به نیازمندان کمک کنند.

محمدعلی رستمیان، ضمن تشریح جزئیات طرح «شکرانه توانایی» گفت: در این طرح افراد به شکرانه توانایی و تمکن مالی که دارند بخشی از درآمد ماهانه‌ خود را در اختیار نیازمندان می‌گذارند.

وی در ادامه توضیح داد: در این طرح افراد حقوق بگیر چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی به انتخاب خودشان، ۳، ۴ یا ۵ رقم از رقم انتهای حقوقشان را که حداکثر ۹ هزار و ۹۹۹ تومان می‌شود را ماهانه برای کمک به مددجویان و محرومان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اختصاص می‌دهند.

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این کار از هفته گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نفر اول به این پویش پیوستند و با پر کردن فرم مربوطه به وزارت رفاه وکالت دادند که ماهانه این مبلغ از حسابشان کسر شده و به حساب سازمان بهزیستی واریز شود.

رستمیان ادامه داد: به دنبال ابلاغیه این طرح از شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواسته شد تا هرکسی از همکاران و کارکنان این وزارت‌خانه مایل است، ۴ یا ۵ رقم از حقوق خود را ماهانه به حساب بهزیستی کشور واریز کند. این طرح شکرانه توانایی است و همه افراد حقوق بگیر می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: برای این منظور فرمی تهیه شده است و طی آن خیران فرم مذکور را به امور مالی و دستگاه مربوطه خود می‌دهند تا بر اساس آنچه که خودشان رضایت دارند این مبلغ ماهانه از حقوقشان کسر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید